personal badge
Fra : LJ

Dato : 25-03-01 11:46

Hej

Er der nogen der har bestilt en personal badge ved nokia og har fået det?
Det er ca en månede sinden jeg bestilte men har ikke fået noget endnu

Lasse Jensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-03-01 11:47

"LJ" <d2dk@sol.dk> skrev i en meddelelse news:99ki5a$bqj$1@sunsite.dk...
> Er der nogen der har bestilt en personal badge ved nokia og har fået det?

Ja, jeg kender en der har et...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : hoople

Dato : 26-03-01 13:12

Jeg bestilte også for over en måned siden og har ikke set noget
Hoople

Fra : Morten Juel

Dato : 26-03-01 15:08

> Er der nogen der har bestilt en personal badge ved nokia og har fået det?

Hvad hulen er det ?

mvh
Morten

Fra : Jakob V

Dato : 26-03-01 20:22

>Hvad hulen er det ?

Et lille stykke metal (er plastic) nederst på Nokia 6210. Det kan bestilles
gratis personligt præget fra Club Nokia. Hvilket ikke går helt som
planlagt...

Mvh. Jakob V

Fra : Booggyman

Dato : 26-03-01 21:38

"Jakob V" <jakobv@excite.com> skrev i en meddelelse

> [...]
bestilles
> gratis personligt præget fra Club Nokia. Hvilket ikke går helt som

nej det har du ret i!!!!!
måske skulle man bare sætte et dymo mærke på *GG*
det er sku sørgeligt at Nokia har så dårlig service!!