Hjælp. Håndbremsen i en hobby.
Fra : kenn Hansen

Dato : 10-05-03 21:17

Hej ....
Min håndbremse i min Hobby Prestige er slidt , dvs. at den kan ikke holde
sig oppe !!!!!! Det er takkerne der er slidte , kan den udskiftes eller hvad
??? Hvor kan man evt. købe en henne. ????

Mvh.
Kenn

Fra : T. Hartung

Dato : 11-05-03 17:18

"kenn Hansen" <kenn.hansen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvad
> ??? Hvor kan man evt. købe en henne. ????

hmmmmmm min ser godt nok ud til og være svejst til hele trækket - så måske
det hele så skal skiftes ??

Vil da tro Hobbyforhandler kan hjælpe dig om ikke andet så kan de måske
svare på spørgsmålet. Dog vil jeg sige at det er ret vigtigt at håndbremser
virker idet det er den der skal bringe din CV til standsning hvis den ryger
af "Jydekrogen"

mvh
T. Hartung

Fra : Tommy T - Odense

Dato : 11-05-03 17:52

"kenn Hansen" skrev
Min håndbremse i min Hobby Prestige er slidt , dvs. at den kan ikke
holde sig oppe !!!!!! Det er takkerne der er slidte , kan den udskiftes
eller
hvad

Jeg var ude for samme problem med min gamle Polarvagnen fra 1973, og jeg
kunne ikke købe nogen stumper.
Jeg fik en dygtig smed til at lægge en svejseklat over på alle takkerne,
og så var det bare igang med filen, men har det virket fint i fem år.

Hilsen Tommy T - Odense