Stakkels Jan De Bont
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 10-05-03 16:58

Efter den skrækkelige Speed 2, er han nu henvist til at instruere andre
folks sequels.

I den nye Tomb Raider, har han på manuskript siden, sågar "allieret" sig med
selveste Kirk M. Petruccelli; Hvis navnet ikke siger nogen noget, er det
sikkert fordi han primært har beskæftiget sig med Production Design på den
første Blade film, samt på Anaconda.

Men pyt....Tomb Raider skal såmænd nok indeholde et par eksplosioner eller
fire.

http://www.apple.com/trailers/paramount/tomb_raider/thecradleoflife/

Fra : zcully

Dato : 10-05-03 18:28

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in message

> Men pyt....Tomb Raider skal såmænd nok indeholde et par eksplosioner eller
> fire.

Ja og Angelina Jolie. MUMS....

/Zcully

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 10-05-03 21:38

> Efter den skrækkelige Speed 2, er han nu henvist til at instruere
> andre folks sequels.

Speed 2 er da en udemærket spændingsfilm. Et pænt stykke bedre end
gennemsnittet. Dog ikke lige så god som Speed.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 10-05-03 23:12

"Mr. Bad Guy" <@> skrev i en meddelelse

> Speed 2 er da en udemærket spændingsfilm. Et pænt stykke bedre end
> gennemsnittet.

Prøv at se den med øjnene åbne næste gang; Det er noget nær den eneste film,
jeg har været SÅ tæt på, at forlade biografen under. Det var meget tæt på,
med Independence Day osse..

Speed 2 er pinlig, og Sandra Bullock er direkte irriterende i den; Det er
iøvrigt synd, for hun fungerede vældig godt i den originale Speed.

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 10-05-03 23:31

> "Mr. Bad Guy" <@> skrev i en meddelelse

> Prøv at se den med øjnene åbne næste gang; Det er noget nær den eneste
> film, jeg har været SÅ tæt på, at forlade biografen under.

Jeg har *set* filmen to gange. Den hører absolut til i den bedre ende, når
talen falder på actionfilm.

> Det var meget tæt på, med Independence Day osse..

Er du sikker på, at du ikke lider en eller anden form for søvnproblem?
Independence Day valgte jeg at købe på VHS bånd i tidernes morgen så helt
dårlig kan den vel ikke være?
Det kan godt være, at det bare er mig, som ikke har forstand på film, men
når jeg selv synes, at jeg har følt mig godt underholdt, så nægter jeg
altså at acceptere at filmene skulle være dårlige!

> Speed 2 er pinlig, og Sandra Bullock er direkte irriterende i den;

Jeg er uenig.

> Det er iøvrigt synd, for hun fungerede vældig godt i den originale Speed.

Ja, det gjorde hun da.

Fra : -V-

Dato : 11-05-03 22:25

"Mr. Bad Guy" <@> skrev:
> Jeg har *set* filmen to gange. Den hører absolut til i den bedre ende, når
> talen falder på actionfilm.

Hvis jeg nogensinde skal se den film igen, så bliver jeg nødt til at have en
heftig cocktail af koffein og psylicybin svampe til rådighed.

Den sutter *så* sur rulle.

> Det kan godt være, at det bare er mig, som ikke har forstand på film

Truer words were never spoken.

-V-

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 11-05-03 22:56

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in

> Hvis jeg nogensinde skal se den film igen, så bliver jeg nødt til at
> have en heftig cocktail af koffein og psylicybin svampe til rådighed.

Dato, tid og sted?

> Den sutter *så* sur rulle.

Hvorfor?

> Truer words were never spoken.

Hov hov du!

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 11-05-03 01:31

> [...]
> med Independence Day osse..
>
> Speed 2 er pinlig, og Sandra Bullock er direkte irriterende i den; Det er

Jep. Det syntes hun også selv. Der skal meget til før en skuespiller siger
det.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-05-03 09:01

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Jep. Det syntes hun også selv. Der skal meget til før en skuespiller siger
> det.

Har hun ligefrem sagt det selv? Det interview ville jeg gerne læse

Ved du hvor jeg kan læse det henne?

Fra : eMJay

Dato : 11-05-03 11:37

> "Ronny Nielsen" <ronnyroy@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Har hun ligefrem sagt det selv? Det interview ville jeg gerne læse
>
> Ved du hvor jeg kan læse det henne?

Hun har sagt det under et interview med David Letterman, i et show han
lavede for et par uger siden, med udelukkende amerikianske soldater blandt
publikum.

Kan ikke lige finde klippet på hans hjemmeside, men den er god nok.

eMJay

Fra : Tommy Olsen

Dato : 11-05-03 13:06

On Sun, 11 May 2003 12:37:16 +0200, eMJay wrote:

> [...]
> blandt publikum.
>
> Kan ikke lige finde klippet på hans hjemmeside, men den er god nok.

Det var faktisk ikke i David Lettermans show, men Jay Lenos. Og ja, hun
var ikke videre stolt da Speed 2 blev nævnt.

--
Tommy Olsen

Fra : Martin Seebach

Dato : 11-05-03 13:38

eMJay wrote:
> Hun har sagt det under et interview med David Letterman, i et show han
> lavede for et par uger siden, med udelukkende amerikianske soldater blandt
> publikum.

Det vil jeg gerne støtte .. samtalen falder på "mistakes" og en fra
publikum råber "Speed 2!" og Sandra griner og siger "No, that was *daring*"

Fra : Bitbucket

Dato : 11-05-03 12:16

"Mr. Bad Guy" <@> wrote:

> "Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in

> Speed 2 er da en udemærket spændingsfilm. Et pænt stykke bedre end
> gennemsnittet. Dog ikke lige så god som Speed.

Det er en kalkunfilm af værste skuffe, den er ganske enkelt pinlig
dårlig.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 11-05-03 22:02

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev:

>Efter den skrækkelige Speed 2

For ikke at tale om The Haunting!

Men hvis den nedadgående kurve holder, er Tombraider 2 sikkert et godt
valg, for 1'eren er da noget nær det værste lort, der nogensinde er
lavet.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 11-05-03 22:46

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in

> For ikke at tale om The Haunting!

Nu stopper I sgu!
The Haunting er da ikke en dårlig film!
Suk!

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-05-03 23:03

Mr. Bad Guy skrev:

> Nu stopper I sgu!
> The Haunting er da ikke en dårlig film!

Du har ret. At kalde den "dårlig" ville være en fornærmelse mod andre
dårlige film som "Stjerner uden hjerner" og "Battlefield Earth".

"The Haunting" kvalificerer simpelt hen ikke til at blive omtalt som en
film. Uhyggelig? Ja, uhyggelig rædselsfuld.

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"Sometimes the road less travelled is less travelled for a reason."

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 12-05-03 00:00

"Mr. Bad Guy" <@> skrev:

>Nu stopper I sgu!
>The Haunting er da ikke en dårlig film!

Enten har du verdens dårligste smag, eller også har du misforstået, at
jeg taler om Jan de Bonts makværk af en genindspilning fra 1999, ikke
Roberts Wises original fra 1963, som bestemt er værd at se.

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 12-05-03 02:13

> Enten har du verdens dårligste smag, eller også har du misforstået, at
> jeg taler om Jan de Bonts makværk af en genindspilning fra 1999, ikke
> Roberts Wises original fra 1963, som bestemt er værd at se.

Ok, så må jeg have verdens dårligste smag hvad angår film!
Filmen Shadowlands er jeg helt vild med (der er ikke andre, som har lagt
mærke til den) og kunne godt tænke mig at få den på dvd (region 2 med
danske undertekster). Filmen er åbenbart så dårlig, at os danskere med
dårlig smag, ikke må kunne købe sådan en udgave!
Hvor ville det hele dog være nemmere, hvis jeg kunne ændre filmsmag!

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 15-05-03 12:26

"Mr. Bad Guy" <@> skrev:

> [...]
>danske undertekster). Filmen er åbenbart så dårlig, at os danskere med
>dårlig smag, ikke må kunne købe sådan en udgave!

Jeg har ikke set Shadowlands, men umiddelbart ville jeg tro, den er
alt for highbrow til at kunne holde mig vågen, så det er nok mig, der
har en dårlig smag. Men jeg må sige, at din åbenbart spænder meget
vidt, for The Haunting og Shadowlands har da absolut intet til fælles
- ud over et rasende dyrt budget.

>Hvor ville det hele dog være nemmere, hvis jeg kunne ændre filmsmag!

Sludder. Det er da fint, at der laves film for enhver smag, så også
æggehovederne kan blive underholdt. Jeg vil bare gerne have lov til at
sige min uforbeholdne mening om hvad som helst.

Fra : PerX ...

Dato : 14-05-03 17:19

In article <b9j7mp$g4m$1@sunsite.dk>, milesSLETDETTE@privat.dk says...
> Efter den skrækkelige Speed 2, er han nu henvist til at instruere andre
> folks sequels.

Hvad? Fordi de regner med han laver dårlig sequels? *G*

> Men pyt....Tomb Raider skal såmænd nok indeholde et par eksplosioner eller
> fire.
>
> http://www.apple.com/trailers/paramount/tomb_raider/thecradleoflife/

Suk suk suk, jeg ville ønske de kunne lære at man ikke taber penge på
intelligente scener mellem eksplotionerne.