" Lej min søn" EB om potentiel pædofili-ge~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-03 15:35

" Lej min søn" EB om potentiel pædofili-geshæft10-05-2003

En skotte annoncerede, at man kunne leje hans mindreårige søn.

Politiet greb ind, og han hævdede det var en joke, og de undlod straf, men
besluttede efter nogen tid, at hans annoncering ikke måtte fortsætte.

Avisen taler om arbejdsydelser, (og at barnet irriterede faderen ) - men
udlejning til pædofili kan jo også tænkes at ske via de kontakter som dem
faderen nok har fået, før det altid langsomme politi fik fingeren ud.

Man kan sagtens tænke sig en ansvarlig far, som synes at det er synd
at hans søn skal trælle med hårdt underbetalt arbejde for at tjene penge
til dyrt legetøj, og så giver han sønnen en introduktion til den virkelige
verden, hvor man slikker de rige i røven og tjener tykt på det.

Hvis faderen er tryghedsgivende "anstandsdame",
og barnet ikke er opdraget til skyldfølelse, kan det jo være helt
uskadeligt - fx hvis det handler om nogle få velbetalte pornooptagelser.

For 24 år siden , 5 maj 1979 , satte jeg annonce i SøndagsPolitiken
"Sælg dit barn, dyrt evt"
om rugemorskab altså adoption af nyfødte. Det førte til, at det vellykkede
Sædhjælpsfondet kom igang og i en tid var overskudsgivende.

At moralister vil blande sig i, hvordan forældre tager sig af og anbringer
deres børn, er forkasteligt.

Uanset barnets alder, vil udlejning eller salg måske være et gode for
barnet - incl hvis forælderen har ikke elsker sit barn, (så kan det godt at
andre voksne kommer ind i billedet. )

Staten gør næsten altid skade, så private løsninger er bedre.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : "-->Rasmussen

Dato : 10-05-03 16:48

du er bare for meget

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 10-05-03 16:57

On Sat, 10 May 2003 17:48:09 +0200, "-->Rasmussen<--"
<temka@tdc-broadband.dk> wrote:

>du er bare for meget

Og du ville lige fortælle hele hans historie igen, bare for den ene
linie?

Fra : "-->Rasmussen

Dato : 10-05-03 17:18

Har du problem??????????????

Fra : Louise

Dato : 10-05-03 17:27

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> " Lej min søn" EB om potentiel pædofili-geshæft10-05-2003

[klip]
> [...]
> og barnet ikke er opdraget til skyldfølelse, kan det jo være helt
> uskadeligt - fx hvis det handler om nogle få velbetalte pornooptagelser.

Håber da ikke du mener det alvorligt, for så er der godt nok noget i vejen
med dig...

[Klip]

> [...]
at
> andre voksne kommer ind i billedet. )
>
> Staten gør næsten altid skade, så private løsninger er bedre.

Hvad med de børn der virkelig mistrives, og hvor forældrene bare ser til,
ikke skal have nogen form for hjælp fra div myndigheder, der kan give barnet
og familien hjælp så den kommer til at trives, bare skal lades være?

At udleje sit barn eller sælge det er forkasteligt. Barnet må i følge loven
ikke arbejde før det er 13 år. Og seksuel omgang med børn er ulovligt, men
det kan måske være du går ind for det!?!
Synes dine indlæg bliver mere og mere syge.

Louise

Fra : "-->Rasmussen

Dato : 10-05-03 18:07

> Synes dine indlæg bliver mere og mere syge.
>
> Louise

Er enig med Louise

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-03 20:17

"-->Rasmussen<--" <temka@tdc-broadband.dk> wrote in message

> Er enig med Louise

Måske der er noget I begge misforstår.

Hvis I kunne oplyse, _hvad_ giver sygdoms-associationer for jer,

kunne jeg forklare, præcis hvorfor frihed er lykkeskabende, også hvor jeres
vanetænkning giver børnemishandlingsassociationer

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-03 20:21

"Louise" <lojahe@msn.com> wrote in message

> [...]
> ikke arbejde før det er 13 år. Og seksuel omgang med børn er ulovligt, men
> det kan måske være du går ind for det!?!

Kedsomhed er det værste.
At gøre medmennesker glade ved byttehandler, incl hvor erotik indgår, er
ofte bedre.

Rugemorskab er almindeligt i ulande og OK -
- adoption med penge involveret, kan lyde af slavehandel og er udryddet
her, men er lykkeskabende mange steder - for alle parter

Fra : "-->Rasmussen

Dato : 11-05-03 08:22

zz

Fra : Louise

Dato : 11-05-03 08:29

"-->Rasmussen<--" <temka@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse
> zz
Enig...

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 11-05-03 09:37

"-->Rasmussen<--" <temka@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse

> zz

Når du vågner igen, vil du kunne hente gode tips her:

Der kan du læse, hvordan man med fordel citerer og svarer på indlæg.

Det ville være SÅ dejligt, hvis folk lader være med at gengive hele indlæg
når de svarer.

Mvh. Lisbeth

Fra : Louise

Dato : 12-05-03 16:31

> Kedsomhed er det værste.
> At gøre medmennesker glade ved byttehandler, incl hvor erotik indgår, er
> ofte bedre.

Og du synes måske det er ok at lave pornofilm med 10 årige???

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-03 17:27

> Og du synes måske det er ok at lave pornofilm med 10 årige???

Det kan man ikke sige generelt.

At moralisere over hvad andre familier og andre kulturer finder giver
trivsel og glæde i, finder jeg oftest skadeligt.

Forældre holder mere af børnene end de professionelle, så jeg syns ikke man
skal forbyde hvad man ikke har forstand på og som forældrene tager ansvar
for - så længe der ikke sker legemsbeskadigelse.

Fortæl hvor du ser risiko for traume - og hvilken eksakt viden der gør dig
utryg ved at respektere familiers selvbestemmelse

"Den moralske Forargelse er den perfideste Slags Hævn.Oscar Wilde

" Der er ingen anden synd end dumhed. Oscar Wilde

" I never approve or disapprove of anything new.
It is an absurd attitude to take towards life
We are not sent inth the world to air our moral prejudices.
I have never taken any notice of what common people say, and I never
interfere with what charming people do"Oscar Wilde

Fra : Louise

Dato : 12-05-03 19:54

> Fortæl hvor du ser risiko for traume - og hvilken eksakt viden der gør dig
> utryg ved at respektere familiers selvbestemmelse
>
> "Den moralske Forargelse er den perfideste Slags Hævn.Oscar Wilde

Jeg ved, hvad jeg snakker om. Har selv været udsat for det. Der skete ikke
noget ved min fysiske krop, men de ar det har givet mig på sjælen... De kan
ikke ses, men jeg mærker dem hver eneste dag.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-03 21:58

> [...]
kan
> ikke ses, men jeg mærker dem hver eneste dag.

Skete det imod dine forældres vilje?

Skete der kropsskade?

Præciser hvorfor psykisk skade ikke, er noget man kan ryste af sig?
Løftebrud kan desillusionere, men lå skylden alene hos krænkeren, eller
havde forældre/andre skabt en overdreven skyldfølelse eller urealistiske
illusioner, som indgik i den skete skade - dvs der var andre skyldige end
krænkeren.?

Handlede det om porno-optagelse.?

Hvis ikke der kan kastes lys på hvordan skade sker, kan vi vel ikke indføre
retslig beskyttelse, der dur.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-03 23:47

> [...]
kan
> ikke ses, men jeg mærker dem hver eneste dag.

Var jeg behandler, kunne jeg ikke tillade mig at tvivle på beretning om
sjælelig og anden smerte."Patienten har altid ret" (det er grunden til at vi
har så mange førtidspensionerede)

Men jeg er debattør og forpligtet overfor sandhedssøgning og ikke
behagesyge, så jeg citerer et par kloge folk, der antyder at man ikke skal
have ukritisk ondt af pædofili-ofre og andre, der kommer i medierne med
medynkvækkende martyrier

" Lidelser kan føre til større livsintensitet. Nietzsche

" Livsglæde er et valg. Bent Melchior

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-03 06:28

Der er ingen entydig sammenhæng mellem hvad der sker med dig, og om du
bliver lykkelig. De der traumatiseres af incest o lign, er måske altid dem
der er disponeret for traumer - og selve overgrebet er en biting.

"Den, der ikke kan give sig selv glæde, han har et sørgeligt liv på jorden.
Hugo v. Trimberg

"En kvinde kan ikke opnå både lykke og tryghed Anatole
France

" Sandheden er, at vi altid skal være ulykkelige, og vi er det.
Arthur Schopenhauer

"Medlidenhed skaber kvalm luft for alle frie sjæle. De godes dumhed er
nemlig undgrundelig Nietzsche

Det er let for mig at bagatellisere at være blevet befamlet som lille.

Men der er så store belønninger i at blive ynket, at man forstår hvis nogle
overdriver det traume som (erindringen om) pædofil-misbrug måtte være

----------

OG NOGET BESLÆGTET - bureaukrati gør skade

Sol er sund, for glæde er sund

Sundheds-oplysere er trivsels-hadere, når de advarer danskerne generelt imod
sol pga hudkræft-risiko

Denne kræftart er er meget nem at opdage tidligt og nem at behandle
effektivt, og de reelt truede ved, at de er det: rødhårede, fregnede,
albinoer. Kun de behøver tage tøj på.

Statistik bliver vildledende ved at blande atypiske risikogrupper ind i
normal-materialet, selvom adskillelse burde være nem. Risikodiagnose stilles
på et sekund!

Tilsvarende er måske rygning ufarligt for de fleste rygere.

At lade maj-solen bage den bare hud er gratis trivsel, men læger vil i
medierne - eller lider af muslimagtig snerpethed og usundhed askese dvs
ringe sans for sundhedens kilde, livsglæde.

Færre børn er godt

Igen og igen misinformeres af faldende fødselstal betyder mangel på
arbejdskraft, fx til at passe vore gamle.

De vildledende mediefolk fortier at teknologi har skabt arbejdsløshed, så
hvis danskerne havde født flere børn, var der blevet flere arbejdsløse dvs
mere dagpengeudbetaling dvs færre penge tilbage til de gamle.

Overfladiske pop-forklaringer ses også omkring efterkrigstidens
babyboom-generation og den arbejdsløshed som det skulle give, at de snart
går på pension. Ifølge statens professionelle problem-opfindere.

Når biologer skal holdes "up to date" pr aktivering - fx sætte radiosendere
på fisk i Københavns søer(!) - så påstås at der bliver brug for deres
uddannelse snart, når 68'erne snart forlader jobbene!

"Når man ser på antallet af førtidspensionister, skulle man tro at der var
gået en atomkrig hen over landeet" sagde Glistrup i 1972, og årtiernes
sådanne unyttiggørelse af god arbejdskraft er langt vigtigere end de små
fluktuationer i fødselstal.

Bo Warming
Bjelkes Alle 46
2200 København N
Tel: 3586 1000
Fax: 3586 1001
http://www.glistrup.com

Fra : Louise

Dato : 13-05-03 18:13

> Der er ingen entydig sammenhæng mellem hvad der sker med dig, og om du
> bliver lykkelig. De der traumatiseres af incest o lign, er måske altid dem
> der er disponeret for traumer - og selve overgrebet er en biting.

Jeg kan da sige at jeg er lykkelig den dag i dag, men alle se sorger jeg
havde som barn vil jeg ikke lade noget barn i verden gå igennem.

Hvad der præcis skete osv har jeg ikke lyst til at rippe op i her. Der har
jeg haft en kanon psykolog, der hjalp mig så ufattelig meget.

> "En kvinde kan ikke opnå både lykke og tryghed Anatole
> France

uenig

> [...]
nogle
> overdriver det traume som (erindringen om) pædofil-misbrug måtte være

Jeg vil ikke ynkes. Kan bare ikke forstå hvordan nogen kan sige at det kan
være godt for et barn at tjene penge ved feks pornooptagelser.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-03 19:20

> [...]
>
> Jeg vil ikke ynkes. Kan bare ikke forstå hvordan nogen kan sige at det kan
> være godt for et barn at tjene penge ved feks pornooptagelser.

Har nogen sagt det?

Jeg har frarådet dømmesyge - jeg har anbefalet respekt for at folk ved hvad
er godt for deres familie.

At man skal vise skepsis overfor professionelle der tvangsfjerner