Tak til Brian Petersen
Fra : Erik Stemann

Dato : 10-05-03 14:00

Jeg vil gerne på egne og med sikkerhed på vegne af alle, der forsker i
det gamle Holbæk Amt sige tak til Brian Petersen. Det er et
fortræffeligt, stort og utrættelige arbejde, han gør med at indsamle
folketællinger og lægge dem ud til fri afhentning og afbenyttelse for
alle.
Hvis der uddeltes flidspræmier inden for faget slægtsforskning, var
han en sikker modtager.
Hilsen Erik Vohnsen

Fra : Anker Eriksen

Dato : 10-05-03 17:24

Det eneste kedelige ved Brian er, at han ikke bor i Noedjylland,
- med med de "desværre få aner i Holbæk amt", skal der herfra også lyde en
stor tak.
mvh
Anker

Fra : Brian Petersen

Dato : 11-05-03 21:42

http://w1.454.telia.com/~u45414926 (Holbæk Amts Hjemmeside)

Mange tak for de fine ord. Det glæder mig, at hjemmesiden er til nytte for
alle der forsker i Holbæk amt.

Men nu må vi ikke glemme, at det største arbejde udføres af dem, der har
indtastet alle disse folketællinger.
Uden deres indsats havde det ikke været muligt at samle alle disse
folketællinger.

Venlig hilsen Brian Petersen