Hjælp til titel på film!!
Fra : Ronni

Dato : 10-05-03 09:37

Hej der ude...
Jeg ville hører om der var nogle der kunne hjælpe mig med at finde en titel
på en film (Gyser) jeg engang så.
Den handler om en familie med mor og far de har så 3 dattere, hvor den
ældste af dem er rimelig strid over for de 2 yngste.
En dag de er ude at køre binder de 2 yngste snørrebåndene sammen på den
ældstes sko. uheldigvis køre faren gal, og de alle når at komme ud af bilen
udentaget den ældste søster, som ikke kan komme ud fordi hendes snørrebånd
er båndet sammen, derfor brænder hun ihjel i bilen.
Herefter begynder den døde søster at hjemsøge de 2 andre søstere for at få
hævn.
Filmen ender med at den en søster kommer på den lukkede, den anden dør og
lige inden filmen slutter se man moren vågne i sin seng og så dukker den
ældste søster op nede ved fodenden.

Er der nogle som kender den her film, jeg har set den engang på TV3 jeg
mener det var i starten af 90'ne, men er ikke sikker. siden har jeg ledt
efter denne film, men som sagt ved jeg ikke hvad den hedder.
Håber der er nogle dar kan hjælpe mig.

Mvh. Ronni

Fra : Madmanden

Dato : 10-05-03 11:29

Ronni wrote:
> [SNIP]

Damn, den kan jeg godt huske... blev den ikke sendt for nylig? Jeg kan
desværre ikke være til megen hjælp, for jeg kan ikke huske titlen. :)

Mvh.
Christian