Kan I hjælpe?
Fra : Per Madsen

Dato : 09-05-03 21:15

Hørte et nr. i radioen som jeg tror Michael Jackson er inde over. Det
kan også være noget Quincy Jones men jeg er ikke sikker. Der er noget
meget iørefaldende keyboard i nummeret. Muligvis fra de sene '70ere
eller tidlige '80ere.
Tror måske nr. hedder noget med "Right here...." det bliver i hvertfald
sunget nogle gange, og med en meget høj Michael Jackson stemme og lyd.
Et ret stille nr.
...og nu kan jeg ikke finde på mere!
Er der nogen der har et bud? Jeg har ikke kunnet finde nogen info på
nettet jeg kunne bruge til noget....

Takker

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 10-05-03 09:38

Du har muligvis hørt et remix, ved navn SWV/ Michael Jackson, som netop
hedder
Right Here... MJ's sang, som indgår i dette remix er den dejlige "Human
Nature", som stammer
fra Thriller albummet fra 1982, som jo er det bedst sælgende album...
(Skulle lige have det med hehe)
Håber det er til hjælp for dig...

Hilsen

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Per Madsen

Dato : 10-05-03 19:07

GREGERS HANSEN <gregers@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> Nature", som stammer
> fra Thriller albummet fra 1982, som jo er det bedst sælgende album...

Mange tak for hjælpen...

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.