?: om Gasolin single.
Fra : Claus Lassen

Dato : 09-05-03 13:56

Jeg fandt i en pladebunke en single med Gasolin. Den hedder Get On The Train
og Kattemor på side 2. For neden står "FOR PROMOTION ONLY - NOT FOR SALE"
Jeg ved godt hvad det betyder, med det hele skal jo med. Er den noget
specielt værd og er den sjælden?

Fra : Kasper Jensen

Dato : 09-05-03 15:46

Jeg vil i hvert fald gerne købe den.

Fra : Claus Lassen

Dato : 09-05-03 16:03

Hvad er den værd?

Fra : Kasper Jensen

Dato : 09-05-03 16:23

Singlen har været brugt som reklame for DSB S-tog i 1991, og den har
blandt andet været uddelt som reklamegave til nogle af kunderne.

Du kan maile til mig. Jeg vil ikke diskutere priser her i gruppen.

Fra : Claus Lassen

Dato : 09-05-03 17:03

Hvorfor ikke om jeg må spørge?

Fra : Kasper Jensen

Dato : 09-05-03 17:21

Lad os bare fortsætte, nu hvor vi er i gang med ikke at overholde
citatteknikken.

Der er jo lige så mange bud på, hvad en vinylsingle er værd, som der er
samlere. Den er ikke så almindelig, så prisen er vel det, som en elelr
anden er villig til at give for den. Jeg vil da f.eks. gerne give dig
100 kr. for den.

Fra : Don G.

Dato : 09-05-03 17:47

"Claus Lassen" <tubeaudio@vip.cybercity.dk> skrev...
> Hvad er den værd?

Hvorfor sætter du den ikke bare til salg på eBay eller et andet auktionssite
og efterfølgende annoncerer den i de dertil indrettede nyhedsgrupper... Så
kan du bare henvise alle interesserede til auktionen. Plain simple.

-

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>