grønne ører og info til Else
Fra : Pia J

Dato : 09-05-03 10:40

Så er den sidste kat blevet intetkøn med nummer og kun 2 sting midt på sin
lille mavse. Både Muddi og hunden Molly, som fik samme omgang (dog ingen
øremærkning), var allerede ganske friske (blot lidt trætte, men spiste og
var sikre på benene) da jeg hentede dem i går eftermiddags og i dag er de
stort set normale.

Så omend jeg måtte slippe 7130 kr. (der var lige lidt mere med, 3
vaccinationer, HD og albue røntgen af Molly samt en hund mere til
vaccination og blodprøve for allergi + forskellige medikamenter) - så må jeg
sige at klinikken er ualmindelig dygtige til at dosere narkosen, Muddi vejer
kun lige over 2 kg og kunne let gå hen og blive dårlig af for meget tror
jeg - nej, hun er fit for fight og man kan slet ikke mærke noget på dem.
Syningerne er også ualmindelig flotte. Så hvis kvalitet er vigtigere end
prisen, så kan de godt anbefales til den slags.

Hannibal og Felix gik helt amok da de så Molly - knurrede og skød ryg som
var det en fremmed hund, ja, deres pels voksede vist flere centimeter i
længden så det ud til. Men det gik heldigvis hurtigt over, hun blev
gennemsniffet, såret undersøgt og så var de gode igen. Muddi har brugt
natten alene, men har også fået lov at komme ud i huset. Hvornår synes I jeg
kan lade hende komme helt ud?

:Pia - som stadig har samme tandpine jeg brokker mig over ved hvert
dyrlægebesøg

Fra : Pia J

Dato : 09-05-03 10:42

og så glemte jeg helt anden halvdel af info til Else (vi har samme dyrlæge)

Hvad så med de kyllinger? Du skyder bare nogen tider af, når du er klar, ok?

:Pia

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 09-05-03 11:08

Hej Pia.
Vi kommer til Fuglebjerg d. 25. til børnedyrskuet - skal være med på
skovkatte-info-show og Ditte har også Aurora med på selve dyrskuet.
Vi kan jo putte kyllingerne i køletasken, så kan de forhåbentlig holde sig,
selv om vi skal møde ind allerede 8.30 (så vidt jeg husker).

Mvh. Else.

Fra : Pia J

Dato : 09-05-03 11:16

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in message
> [...]
sig,
> selv om vi skal møde ind allerede 8.30 (så vidt jeg husker).

Hvis det er søndag får vi godt nok besøg - men måske jeg kunne kigge forbi
og se! Har du nogen tider?

:Pia

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 11-05-03 18:45

> [...]
> Syningerne er også ualmindelig flotte. Så hvis kvalitet er vigtigere end
> prisen, så kan de godt anbefales til den slags.

Jeg fik ikke spurgt dig, hvem af dyrlægerne, det var (Willy Gormsen, Jens
Kai Knudsen eller en helt tredje) ?
Og var syningerne skjulte (eller usynlige eller hvad det nu hedder) ?

Mvh. Else.

Fra : Pia J

Dato : 11-05-03 20:44

> [...]

> Kai Knudsen eller en helt tredje) ?
> Og var syningerne skjulte (eller usynlige eller hvad det nu hedder) ?

Det var Jens tror jeg - der var godt nok også en anden dyrlæge tilstede den
dag som jeg ikke kender, og vist nok ikke bryder mig om ifølge et par
udtalelser han kom med, men det var Jens jeg havde konsultation hos. De
andre katte var i sin tid hos Berit. Jeg fik ikke lavet skjulte syninger, da
Mivs fik så voldsom reaktion på trådene - og Muddi har kun 2 sting, så det
er vel egentlig ikke besværet værd. Indtil nu har hun ikke pillet i det.

:Pia