Kulttegnefilm fra omkring 1980
Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-05-03 01:07

Jeg er blevet stillet et spørgsmål om en amerikansk kulttegnefilm fra
omkring 1980. Den skulle lægge ud med at vise et rumskib, hvorfra der
kommer en traditionel amerikansk gul taxa, som lander voldsomt på jorden
med to personer. Gennemgående skulle filmen handle om en lille kugle,
der bevægede sig forskellige steder på jorden og oplevede alle mulige
ting.

Nogen der har et bud på en titel?

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"Rumours of my assimilation have been greatly exagerrated."

Fra : John Hinge

Dato : 09-05-03 05:51

On 09 maj 2003 Peter Bjerre Rosa was heard to say:

> [...]
> voldsomt på jorden med to personer. Gennemgående skulle filmen
> handle om en lille kugle, der bevægede sig forskellige steder på

Hvorfor tænker jeg nu på Heavy Metal ?
Der foresvæver mig noget med en taxa...

http://us.imdb.com/Details?0082509

citat fra synopsis :
A glowing orb terrorizes a young girl with a collection of stories of
dark fantasy, eroticism and horror.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Lars Funck

Dato : 09-05-03 07:17

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med to personer. Gennemgående skulle filmen handle om en lille kugle,
> der bevægede sig forskellige steder på jorden og oplevede alle mulige

Kunne lyde som noget Heavy Metal? Men jeg er langt fra sikker.

Jeg kan dog tydeligt huske den taxa :)

MVH

Lars

Fra : David T. Metz

Dato : 09-05-03 11:09

Lars Funck kalligraferede, i
> "Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kunne lyde som noget Heavy Metal? Men jeg er langt fra sikker.

Det er den.

David

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-05-03 15:58

David T. Metz skrev:

> Det er den.

Thank you, guys. You are just allertiders.

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"Det dunkelt sagte er det dunkelt tænkte."