Eye of the beholder (værd at se?)
Fra : JE

Dato : 08-05-03 22:29

Forleden sendte TV2 filmen 'Eye of the beholder'. Jeg havde ikke tid til at
se den, men optog den på video.

Er den værd at bruge et par timer på ?

Fra : Per

Dato : 08-05-03 23:26

On Thu, 8 May 2003 23:29:24 +0200, "JE" <janelne@mail.tele.dk> wrote:

>Forleden sendte TV2 filmen 'Eye of the beholder'. Jeg havde ikke tid til at
>se den, men optog den på video.
>
>Er den værd at bruge et par timer på ?

Den er god at falde i søvn til. (-_-)

Fra : Tenzel Kim

Dato : 08-05-03 23:34

Per wrote:
> Den er god at falde i søvn til. (-_-)

Specielt hvis man gerne vil falde MEGET hurtigt i søvn :)

Tenz.

Fra : Homer

Dato : 09-05-03 08:47

JE skrev:

> Forleden sendte TV2 filmen 'Eye of the beholder'. Jeg havde ikke tid
> til at se den, men optog den på video.
>
> Er den værd at bruge et par timer på ?

Som andre også har kommenteret på den, kommer den ikke rigtig ud af
stedet - jo, geografisk (den har vel scener fra 6-7 amerikanske byer),
men ikke historiemæssigt.

Genre? Tjaa, starter som almindelig spændings-krimi, men bliver relativt
hurtigt til en - øh - romantisk road-movie(!!)

Jeg vil ikke anbefale den, selv om McGregor var godt castet.

Homer.
- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!"
- "Is it?! Or is it that you girls can't admit you have a problem?!"