Dark Water
Fra : Jeppe Møller

Dato : 08-05-03 21:22

i følge
http://www.dr.dk/filmland/
har 'Dark Water' premiere imorgen.
Men i hvilken biograf ? - jeg har ikke kunnet finde den ved søgning.
Help please!
/JeppeM

Fra : Tenzel Kim

Dato : 08-05-03 23:28

Jeppe Møller wrote:
> i følge
> http://www.dr.dk/filmland/
> har 'Dark Water' premiere imorgen.
> Men i hvilken biograf ? - jeg har ikke kunnet finde den ved søgning.
> Help please!

Den går til midnatsforestilling i CinemaxX København fredag og lørdag.
Om den går andre steder ved jeg ikke. Du skal desuden være opmærksom på
at det er en engelsk-tekstet kopi og ikke dansk-tekstet så vidt jeg er
informeret.

Tenz.

Fra : SiMoN

Dato : 09-05-03 00:44

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Om den går andre steder ved jeg ikke. Du skal desuden være opmærksom på
> at det er en engelsk-tekstet kopi og ikke dansk-tekstet så vidt jeg er

Alternativt kunne man også bestille den på DVD fra coolashop.com eller
dddhouse.com - den koster ca. 60kr incl forsendelse... det har jeg valgt at
gøre da det er meget utvivlsomt at den får premiere hvor jeg bor.... desuden
er det billigere end at gå i biffen..

/simon

Fra : Morten DH

Dato : 09-05-03 09:03

"SiMoN" <FJERNDETTEcaulfield@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> gøre da det er meget utvivlsomt at den får premiere hvor jeg bor....

Og den er alle pengene værd

Fra : SiMoN

Dato : 09-05-03 09:38

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "SiMoN" <FJERNDETTEcaulfield@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> at
> desuden
>
> Og den er alle pengene værd

Jeg glæder mig også til at se den. Så lige det preview der var i filmland og
der synes jeg sgu at den virkede langt mere gusten en f.eks "The Ring"
gjorde. Bortset fra det, så er det nu rart med nogen japanske film. Så lige
"Returner" den anden dag, den er bestemt også værd at anbefale, selvom den
langt fra er samme genre som "Dark Water".

/simon

Fra : Morten DH

Dato : 09-05-03 11:15

> [...]
> "Returner" den anden dag, den er bestemt også værd at anbefale, selvom den
> langt fra er samme genre som "Dark Water".

Går stadig og venter på min Returner

Hvad med Versus og Alive, er det noget du har set? Er helt vild med Versus;
men har desværre ikke set Alive endnu... Ellers kan jeg varmt anbefale The
Eye, den er mere i tråd med Ringu og Dark Water

Fra : -V-

Dato : 09-05-03 11:20

Morten DH wrote:
>har desværre ikke set Alive endnu...

'Desværre' er et meget forventingsfuldt ord.
Da den var oppe på Natfilmfestivalen havde vi en længere diskussion om dens
kvaliteter (eller mangel på samme, imho).
Du kan stadig nå at afbestille den, hvis du da har sat et bud på den...

-V-

Fra : Morten DH

Dato : 09-05-03 21:52

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> 'Desværre' er et meget forventingsfuldt ord.
> Da den var oppe på Natfilmfestivalen havde vi en længere diskussion om
dens
> kvaliteter (eller mangel på samme, imho).

Jeps, fulgte den med interesse; men vil nu gerne selv danne mig en mening...

> Du kan stadig nå at afbestille den, hvis du da har sat et bud på den...

Hmm hvor kan man da få den?

Fra : Jeppe Møller

Dato : 09-05-03 12:24

> [...]
at
> gøre da det er meget utvivlsomt at den får premiere hvor jeg bor....

Sejt!
Tak for det gode tip!
/JeppeM

Fra : Jeppe Møller

Dato : 09-05-03 13:34

> at
> desuden
>
> Sejt!
> Tak for det gode tip!
> /JeppeM

Hmmm
Nu har jeg brugt et kvarter på siden- uden at kunne finde min vej til 'tjeck
ud' med de ting jeg gerne vil købe.
Hvor pokker trykker jeg henne for at afslutte handlen???
help!
/JeppeM
(jeg har lavet et brugernavn)

Fra : Bitbucket

Dato : 09-05-03 17:57

Jeppe Møller <jeppem@gjk.dk> wrote:

> [...]
> ud' med de ting jeg gerne vil købe.
> Hvor pokker trykker jeg henne for at afslutte handlen???

Du klikker på "Shopping Cart" i øverste linie.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 10-05-03 00:24

> Du klikker på "Shopping Cart" i øverste linie.

Tak
- so simple it is...

JeppeM

Fra : Tenzel Kim

Dato : 09-05-03 14:16

SiMoN wrote:
> [...]
> gøre da det er meget utvivlsomt at den får premiere hvor jeg bor.... desuden

Alternativt kunne man tage ind og se den i biografen hvor den virkelig
kommer til sin ret for derefter at købe den på DVD. Ok, det bliver lidt
dyrere på den måde men efter min mening er det alle pengene værd :)

Tenz.