Nokia
Fra : David Rasmussen

Dato : 08-05-03 17:25

Hvad er det der underlige musik i Nokia-reklamen?

Fra : Søren Sohl

Dato : 08-05-03 18:50

> Hvad er det der underlige musik i Nokia-reklamen?

Gruppen hedder Los Dilleros med sangen Get Some (i familie med Los Lobos og
Gipsy Kings vist nok...)

Fra : Das Devil :\)

Dato : 08-05-03 19:13

Geek ;)

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-05-03 22:54

Søren Sohl wrote:

> Gruppen hedder Los Dilleros med sangen Get Some (i familie med Los Lobos og
> Gipsy Kings vist nok...)

Det lyder ikke som det musik jeg tænker på.

/David

Fra : MP Jakobsen

Dato : 08-05-03 21:55

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
> Hvad er det der underlige musik i Nokia-reklamen?

Du tænker måske på Zap Mama - Take me coco

MP

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-05-03 22:55

MP Jakobsen wrote:
> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Du tænker måske på Zap Mama - Take me coco

Måske? Det er sådan noget syret noget med en syret rytme og nogle syrede
kvindestemmer der er syrede.
Ka' jeg købe en jay?

/David

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-05-03 20:16

David Rasmussen wrote:

> Måske? Det er sådan noget syret noget med en syret rytme og nogle
> syrede kvindestemmer der er syrede.
> Ka' jeg købe en jay?

Nej men du kan måske købe en nik.

-Sune

Fra : MP Jakobsen

Dato : 10-05-03 17:44

> Måske? Det er sådan noget syret noget med en syret rytme og nogle syrede
> kvindestemmer der er syrede.
> Ka' jeg købe en jay?
>
> /David

En jay?