The Big Kahuna - DR2 i aften
Fra : SiMoN

Dato : 08-05-03 16:13

Ganske udemærket film som er anbefalelsesværdig.

Selvom Kevin Spacey af flere er blevet erklæret for at have haft en mindre
god periode på det tidspunkt, synes jeg klart at han spiller den rolle
perfekt.

http://us.imdb.com/Title?0189584

/simon

Fra : Peter Lind

Dato : 08-05-03 21:20

"SiMoN" <FJERNDETTEcaulfield@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> Selvom Kevin Spacey af flere er blevet erklæret for at have haft en mindre
> god periode på det tidspunkt, synes jeg klart at han spiller den rolle

Han klarer det da meget godt - men efter at have set filmen, syntes jeg lidt
at det virkede som om han gentog sin rolle fra Swimming with sharks
http://us.imdb.com/Title?0114594

Men en okay film, der dog virkede meget som et filmatiseret teaterstykke -
hvad det jo også var.

Og så lige noget brok. DR2 er som alle andre kanaler fuldstændig ligeglade
med slutteksterne på filmene, og bruger dem til at promovere andre film, men
her trak de ligegodt prisen - filmen slutter af med Baz Luhrmanns
Sunscreen-song, som ovenikøbet var tekstet - men alligevel var det altså
vigtigere at høre om hvornår DR2 igen sender en film, imens teksterne til
sangen kørte videre... Utroligt...

mvh
Peter Lind