CSS i FP
Fra : Ukendt

Dato : 08-05-03 14:30

Hej allesammen,

Jeg kører FP2000 på XP. Men har et problem.

Hver gang jeg prøver at lave et stylesheet og forsøger at gemme det, går FP
ned med et hult drøn. På alle andre punkter fungerer min FP uden problemer.

Er der mon nogen der har en god ide til hvad jeg kan gøre ved det?

--
Jacob

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-05-03 14:59

Har du indsat de sidste nye opdateringer til Windows? De kræves for at FP
kan køre upåklageligt.

--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-05-03 00:05

Dette er et kendt problem. Eneste løsning lige nu er ikke at bruge FP
til et StyleSheet.
En løsning skulle være på vej.
I mellemtiden anbefales det at anvende notepad til dette.
Eller hvis du vil have noget bedre kan jeg anbefale TopStyle fra
http://www.bradsoft.com/

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-03 08:27

> [...]
> I mellemtiden anbefales det at anvende notepad til dette.
> Eller hvis du vil have noget bedre kan jeg anbefale TopStyle fra

Tak for svaret.

--
Jacob