"form" men hvorhen????
Fra : Jan Sterup

Dato : 08-05-03 10:00

Hejsa

Jeg er ret ny så det her spørgsmål er måske ret simpelt.
men IKKE for mig

Jeg ka ikke finde ud af at få resultatet af mine forms i FP til at blive
sendt til min email,
Jeg har sat op i forms at de skal sendes til min email, men det sker bare
ikke???
Det hele foregår på www.scandiameter.dk
hva laver jeg mon galt?

Mvh
Jan

Fra : Jan Sterup

Dato : 08-05-03 10:07

Jeg vil da også gerne ha kommentarer om stedet og layout

Mvh
Jan

Fra : Emil Jensen

Dato : 10-05-03 10:17

> Jeg vil da også gerne ha kommentarer om stedet og layout

Hej Jan

Mon ikke det er en god idé at gøre hjemmesiden "mindre" så den også kører
pænt på 800 x 600? Jeg har selv en hjemmeside, hvor ca en tredjedel af de
besøgende kører med den opløsning.

Mvh

Emil

Fra : Jan Sterup

Dato : 11-05-03 17:07

Hejsa Emil

Tak for dit svar, og jo du har lige ramt min ligtorn, jeg er i total
vildrede med hvilken opløsning jeg skal bruge.

Mvh
Jan

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 12-05-03 10:06

Hej
I egenskaber for formularer skriver du e-mailadresen.
Egenskaber for formularer får du frem ved at højreklikke et eller andet
sted inden for en formularramme og vælge indstillinger for formularer i
genvejsmenuen.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jan Sterup

Dato : 12-05-03 17:45

Hej Lilian

det er præsis sådan jeg gør, men det virker tilsyneladende ikke.
Måske har det noget at gøre med B-One, de skriver i deres hjælp følgende:
" Kan jeg send mails fra min webside?

Hvis du ønsker at sende e-mails fra din web-side via et script, kan
dette naturligvis godt lade sig gøre. Her skal du bruge vores interne
smtp-serveradresse som lyder: smtp1.b-one.nu. "

men hvordan fortæller jeg frontpage at den skal sende emails via den
adresse?

Mvh
Jan