Problem med billedlinks!
Fra : Ulrik Pedersen

Dato : 08-05-03 08:29

Jeg har i toppen af min side 10 små billeder der alle fungerer
som links. Problemet er at hvis en person har en skærmopløsning
der er mindre eller at jeg bare minimerer mit browservindue
"falder" nogle af billederne ned på næste linie. Jeg vil gerne
have dem låst fast så en mindre skærm opløsning resulterer i at
der kommer en horizontal scrollbar istedet. Det ser bedre ud.

Er der nogen der har en løsning på det?

På forhånd tak.

Ulrik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Christoffersen

Dato : 08-05-03 08:47

"Ulrik Pedersen" <dirtydanish@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> have dem låst fast så en mindre skærm opløsning resulterer i at
> der kommer en horizontal scrollbar istedet. Det ser bedre ud.

Læg dem i en <div> med en fast bredde.
Hvis du ikke ved hvordan det gøres, kan du se mere på html.dk i
CSS-tutorialen.

Alternativt kan du lave alle 10 billeder som en samlet grafik, og lægge
linksene på med en map.

Eller lægge dem i en tabel.

Eller lægge en <nowrap></nowrap> udenom dem alle sammen (virker måske, har
ikke lige testet).

/Per