HJÆLP / hvalpetræning i I
Fra : Bettina

Dato : 08-05-03 02:57

Er der nogle, der kan hjælpe??

Jeg leder med lys og lygte efter hvalpetræning i
Ishøj/Vallensbæk-området.

Jeg har ledt og ledt, men kan bare ikke finde nogen steder.

Jeg ved at der er en eller andet slags hundetræning i Vallensbæk, men
hvad det er, ved jeg ikke. Heller ikke hvor man henvender sig.
Og desuden mener jeg kun, at det er for schæferhunde.

Min hund er en West Highland White Terrier på 5 måneder.

Håber nogle kan hjælpe.

På forhånd mange tak.
Mvh. Bettina Søndergaard

Fra : bettina

Dato : 08-05-03 07:29

"Bettina" <BettinaFS@sol.dk> wrote in message
> Er der nogle, der kan hjælpe??
>
> Jeg leder med lys og lygte efter hvalpetræning i
> Ishøj/Vallensbæk-området.

hvad med www.veh.dk?
Når hunder er 5 måneder gammel, er det bestemt ikke for tidligt at komme
igang.
Det står godt nok, at der er lukket for tilmelding også til næste
hvalpehold, men måske er der allerede faldet nogen fra på det holde der
startede i april. Det er da forsøget værd og jeg kan varmt anbefale stedet.

bettina

Fra : Jeannette Svensson

Dato : 13-05-03 15:41

Hej Bettina

Hvad med beagle klubben i ishøj? - prøv at se på deres hjemmeside;
http://www.beagleclub.dk/ og se på de forskellige afdelinger, jeg kan
kun selv anbefale deres træning, jeg går der selv med min border
collie, det er et dejligt hyggeligt sted, håber du er heldig

Mange hilsener

Jeannette Svensson..asko

Fra : Bettina

Dato : 14-05-03 09:42

Hej Jeannette

Jeg synes ikke rigtigt, at der står så meget om træningen på deres
hjemmeside, men måske er det bare mig, der ikke kan finde det?

Men lige ud fra deres hjemmeside, synes jeg ikke rigtigt, at det lyder
som om de træner andre hunde end beagle, men du skriver jo at du
træner en border collie, så det gør de åbentbart.

Hvor henne træner de?

Jeg har ellers fundet et sted, men det kunne jo være at træningsstedet
lå bedre, for hvor vi bor.

Det sted jeg har fundet, er Ishøj Brugshundeforening.

Hilsen Bettina

Fra : Jeannette Svensson

Dato : 14-05-03 19:09

Hej Bettina

Send mig en privat mail så kan du få nr. til træneren derude...de
træner på en lille plads nær en skole der vist hedder
vejlegårdsskolen...
Og selvom det hedder beagle klubben er der mange andre racer der
træner der...

Mange hilsener

Jeannette

Fra : René Kofoed