Hej hvad skal jeg gøre
Fra : Kristian >> ZlaZy

Dato : 07-05-03 21:42

Hej

Hvordan er det nemeste at få unger med FISKENE ?

Hilsen

Kristian@nightman.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-05-03 21:53

"Kristian >> ZlaZy" skrev i en meddelelse

> Hvordan er det nemeste at få unger med FISKENE ?

Hvilken farve er FISKENE ?

Jan

Fra : Jørn

Dato : 07-05-03 22:49

Min erfaring siger mig det er nemmest at få unger hvis fisken er lidt rødlig
(kan måske bare være et tilfælde)

Fra : Nette

Dato : 07-05-03 23:44

> Hej
>
> Hvordan er det nemeste at få unger med FISKENE ?

Hejsa

Det er vidst kun i eventyr,den slags kan lade sig gøre. Prøv med en kvinde i
stedet for

Sorry, men kunne altså ikke lade være....

Nette

Fra : Rapper

Dato : 11-05-03 18:01

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> stedet for
>
> Sorry, men kunne altså ikke lade være....

LOL!! God griner.

Kristian, du burde starte med at flytte de fisk der æder dine guppier, for
når de kan æde de voksne fisk er de små unger heller ingen sag. Dernæst skal
du nok ikke regne med at få hverken Neon- eller malleyngel, men fisk som
Guppi, Molly og Platy burde ikke være det store problem. Bare husk at holde
akvariet pænt og rent ved hjælp af rensning af filter og vandskift.

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 08-05-03 08:29

"Kristian >> ZlaZy" <kristian@nightman.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan er det nemeste at få unger med FISKENE ?
>

> Hilsen
>
> Kristian@nightman.dk

Inden du giver helt op Kristian, så prøv lige at komme med lidt flere
oplysninger, f.eks, hvilke fisk har du, hvor stort er dit akvarie, og
hvordan er det indrettet (planter, rødder, sten) ?

/Ole

Fra : Kristian >> ZlaZy

Dato : 10-05-03 22:55

Hej Ole.

der er 1 stor sten i midten og så en plante i højre side og så pumben i
venstre og så nogle kunstige planter...
der er gubbier og så neronfisk og så nogle bund sugere
de der æder de andre er nogle fra Frankri ! ! ! :(
hvad kan jeg gøre ? ?

Hilsen

Kristian@nightman.dk

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 11-05-03 08:57

> [...]
> venstre og så nogle kunstige planter...
> der er gubbier og så neronfisk og så nogle bund sugere
> de der æder de andre er nogle fra Frankri ! ! ! :(

Hej Kristian

Hvis du har fisk i akvariet du VED æder din guppy-yngel, så er der ikke
andet for end at skaffe sig af med dem ! (Altså de fisk der æder ungerne).
At de er fra frankrig siger ikke så meget (andet end at de er
arrogante....) - men vil du have unger, så skal de væk !
Du skal nok ikke regne med at få unger med dine neonfisk og "bundsugere"
lige foreløbig, men måske om nogle år, når du har tilegnet dig noget viden
omkring det at holde akvariefisk. I mellemtiden kan jeg da kun anbefale dig
at rende en tur på det lokale bibliotek og låne et par bøger om akvarier og
akvariefisk

Held og lykke med det.

Mvh
Ole