Amme i Randersområdet
Fra : Louise

Dato : 07-05-03 20:53

Jeg står til at skulle have familieforøgelse i denne uge og da jeg er af den
type mennesker, der bekymrer mig, oftest unødigt, ville jeg lige forhører
mig, om der var nogen i Randersområdet der lige havde fået killinger eller
snart ventede,som ville kunne tage evt killinger, hvis nu uheldet skulle
være ude af den ene eller anden grund. Mormissen er selvfølgelig sund og
rask men hvis nu... Jeg kan jo nemt forstille mig 1000 vis af komplikationer
og problemer.
Better safe than sorry ;0)
Hvis alt går godt i denne ende er jeg jo selvfølgelig behjælpelig hvis nogen
skulle sidde i samme situation.
På forhånd Tak
Louise

Fra : Jette

Dato : 08-05-03 06:34

"Louise" skrev:
[snip]
> Jeg kan jo nemt forstille mig 1000 vis af komplikationer og problemer.
> Better safe than sorry ;0)

Du er da vidst en rigtig hønemor ... øøh, jeg mener missemor
Jeg ønsker dig alt mulig helt og lykke med familieforøgelsen.... bare vent
og se, det skal nok gå godt.

Mvh. Jette