Hjælp til opslag: Taars (Vendsyssel) KB 18~
Fra : Jens M. Jensen

Dato : 07-05-03 18:56

Hej!

Kan man være så ustyrligt heldig, at én har Taars KB 1852 på mikrokort ? Jeg
vill blive meget(!) glad for at få at vide, hvad der står om følgende:

Fødte drengebørn, 23. april 1852, Carl Christian Jensen

Mange venlige hilsner,
Jens Møller Jensen,
Toftlund
____________

Personal web-site: http://hjem.get2net.dk/jensmjensen E-mail:
jens.m.jensen@get2net.dk

Fra : K. Thidemann

Dato : 07-05-03 20:10

Prøv evt. DIS-danmark (Opslag i kilder)

Hjørring amt - Børglum Herred

http://www.dis-danmark.dk/opslord/o_hjorng.htm#bl

Mvh
K. Thidemann

Fra : Jens M. Jensen

Dato : 07-05-03 21:04

K. Thidemann <k.thidemannFJERNDETTE@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gcmibv0v4e1jfleitl1itnavjl8aip3nru@4ax.com...

Jeg

> [...]

Tak for tippet - er fluks gjort.

mvh. Jens Møller Jensen

Fra : Betty Nielsen

Dato : 22-05-03 14:44

Hvis du ikke allerede har fået teksten, så kommer den her:
døbt i kirken 11. juli.
Forældre: Jens Christian Bertelsen og hustru Ane Marie Mathiasdatter,
44 år af Kagløs.
Fd. Birthe Marie Christensdatter af S. Rom, Pige Johanne Marie
Jensdatter af Aaes, Gmd. Anders Christensen af St. Rom, Gmd. Søren
Jensen af Rønken, Ungk. Jens Clausen af Tranget. Jfv.reg. 75-13
Moderen indledt 11. juli 1852

Venligst
Betty Nielsen
Frederikshavn

Fra : Jens M. Jensen

Dato : 27-05-03 16:09

Hej Betty,

Jeg har faktisk allerede fået løst problemet - og ad den vej fået mig en hel
masse familie i USA. Der kan man bare se! Men - tak for hjælpen under alle
omstændigheder.

mvh.
Jens Møller Jensen

Betty Nielsen <betty_nielsen@yahoo.dk> skrev i en