Sviptik
Fra : Carsten Wede

Dato : 25-03-01 09:02

Hej

Vi er et konsortium der ønsker at prøve en ny form for svipstik, det skal gå
ud på at gætte ben, men vi blev lidt uenige om 2 dyr.
Ham den ene siger at hanræven gælder for 5 ben, sneppen og bekkasiner gælder
for 3 ben.
Er der nogle som kan hjælpe os med at få afklaret det eller er der nogle som
ved hvor man kan læse sig til det.
Så skriv CWEDE@mail.dk

Med Jæger Hilsen

Jagtkonsortiet Bøgeskoven

Fra : Hanne Pedersen

Dato : 25-03-01 10:32

Hej
Det er korrekt at hanræven tæller 5 ben og sneppen 3, jeg har dog aldrig
hørt at også bekkasinen tæller 3 ben.
Venlig hilsen
Bo Rodam