James Bond sang
Fra : Martin Seebach

Dato : 07-05-03 18:02

Hej,

Jeg var til James Bond tema fest for et stykke tid siden, og der hørte
jeg en fantastisk sang .. det var en duet mellem en mand og kvinde.
Musikken var storslået, vist nok violiner og/eller trumpeter, lidt
jazz'et eller swing-agtig, og baseret på det klassiske James Bond-tema,
der går igen i alle filmene.
De sang på engelske, og omkvædet var noget i stil med "yes, you know I
love you". Kvindens sprog havde en svag dansk/nordisk tone, lidt i stil
med Pernille Rosendahl fra Swan Lee's udtale.

It ain't much, men jeg håber at der er nogen der kan genkende det her
nummer!

--
Venlig hilsen

Martin Seebach
"There are a lot of lies going around.... and half of them are true."
-- Winston Churchill

Fra : FRANK JØRGENSEN

Dato : 07-05-03 19:25

hejsa, er det ikke tina tuner med golden eye,undskyld hvis det ikke
passer,men man får hele tiden skæld ud i NGèr.

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 07-05-03 20:06

FRANK JØRGENSEN wrote:

> hejsa, er det ikke tina tuner med golden eye,undskyld hvis det ikke
> passer,men man får hele tiden skæld ud i NGèr.

Kan du SÅ se at få skrevet dit navn med småt!

'Anders

Fra : Martin Seebach

Dato : 07-05-03 20:10

FRANK JØRGENSEN wrote:
> hejsa, er det ikke tina tuner med golden eye,undskyld hvis det ikke
> passer,men man får hele tiden skæld ud i NGèr.

Nej :( . det er ikke .. det er en duet, og kvindens stemme er langt
'renere' end Tina Turners.

Fra : brinkloev

Dato : 07-05-03 21:21

hej Martin
Har checket dit spørgsmål. Den eneste sang, jeg kan komme på er: "The
world is not enough" m/ engelske GARBAGE, fra 1999. Og jeg mener bestemt
at Swan Lee lavede et cover af sangen, som radioen spillede uafbrudt!
Men check selv ALLE detaljer om BOND-filmene på:
www.mjnewton.demon.co.uk/bond

mvh Brinkloev

http://www.kandu.dk/

Fra : Troels

Dato : 07-05-03 21:35

> [...]
> at Swan Lee lavede et cover af sangen, som radioen spillede uafbrudt!
> Men check selv ALLE detaljer om BOND-filmene på:

Swan Lee lavede et nummer der hedder Tomorrow never die, som de håbede på
skulle være titelmelodi til den film, men Sheryl Crow løb med æren i stedet
for. Mig bekendt har de ikke indspillet et cover af The world is not enough.

/Troels

Fra : Martin Seebach

Dato : 07-05-03 21:50

brinkloev wrote:
> [...]
> at Swan Lee lavede et cover af sangen, som radioen spillede uafbrudt!
> Men check selv ALLE detaljer om BOND-filmene på:

Det er ikke en officiel, eller semiofficiel, James Bond sang. Det er
nærmere en hyldst til James Bond musikken, i alt dens glamour.

Kvinden /er/ ikke Pernille R, det er kun hendes /udtale/ (og altså ikke
hendes stemme!) der lyder som hende. Det er heller ikke Shirley
whats-her-face fra Garbage.

- Martin

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 07-05-03 22:39

> [...]
> med Pernille Rosendahl fra Swan Lee's udtale.
>
> It ain't much, men jeg håber at der er nogen der kan genkende det her

Google giver et par matches på tekststumpen, men det siger mig umiddelbart
intet. Nordisk tone + hyldest til Bond-stilen får mig dog til at tænke på
Caroline Henderson anno Cinemaztaztic (sp?). Især Made In Europe holdt
stilen. Jeg kan dog ikke huske teksten til sangen, men det er da et bud...

MvH Mikkel

Fra : Martin Seebach

Dato : 07-05-03 23:54

Mikkel Knudsen wrote:

> [...]
> Caroline Henderson anno Cinemaztaztic (sp?). Især Made In Europe holdt
> stilen. Jeg kan dog ikke huske teksten til sangen, men det er da et bud...

Stemmen var meget Caroline Henderson!

Jeg hører lige Made in Europe, og ja, den stil.. må i gang med Kazaa i
morgen!

- Martin

Fra : Leif Bonde

Dato : 11-05-03 10:16

Så er det Sheena Easton med for your eyes only Flot stemme

mvh