Back To The Future Trilogy (DVD) reg1
Fra : öyster

Dato : 07-05-03 16:49

Jeg har Back To The Future Trilogy (DVD) reg 1

og har undret mig lidt over det følgende med underteksterne mens jeg sad og
så etteren.

Der er ifølge min dvd afspiller 6 subtitle tracks

Der er et engelsk og et spansk subtitle-track

Fra : öyster

Dato : 07-05-03 17:08

[...]

Et Track bruges til "enhanced conversation with michale j fox"

Et bruger til "animated anecdotes"

Men hvad de to sidste er hved jeg ikke det er track 1 og 6 tror jeg nok.

Er der nogen der ved det???

Fra : Brian Nielsen

Dato : 07-05-03 17:30

"öyster" <Lasborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så etteren.
>
> Der er ifølge min dvd afspiller 6 subtitle tracks
>
> Der er et engelsk og et spansk subtitle-track

Kan det være undertekster til kommentarspor, eller
"follow the white rabbit"-agtige features? Sidstnævnte plejer vist at
ligge som subtitle-spor.

/Brian

Fra : öyster

Dato : 07-05-03 18:21

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> >

> Kan det være undertekster til kommentarspor, eller
> "follow the white rabbit"-agtige features? Sidstnævnte plejer vist at

"enhanced conversation with michale j fox" er en slags "follow the white
rabbit", Problemet er at man ikke kan vælge subtitle tracks på disc 1

det sjove er at på de 2 andre dvd'er har 4 valgbare spor, det ene er
beskrevet som fransk, men der er ikke noget på det, mystisk