Guitar forretninger i kbh centrum!!!
Fra : jonathan

Dato : 07-05-03 16:37

Hej alle, jeg har prøvet med krak at finde nogle gode steder at købe en
brugt eller ny telecaster, men har ikke kunne finde andre steder end aage
ved nørreport, findes der andre i centrum???

--
vh
Jonathan

---

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 07-05-03 16:42

SuperSound (http://supersound.dk/)

Fra : jonathan

Dato : 07-05-03 16:46

> SuperSound (http://supersound.dk/)
Tak, er der andre?

---

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 07-05-03 17:25

http://www.guitarvaerkstedet.dk/

Fra : -V-

Dato : 07-05-03 16:50

jonathan wrote:
> Hej alle, jeg har prøvet med krak at finde nogle gode steder at købe
> en brugt eller ny telecaster, men har ikke kunne finde andre steder
> end aage ved nørreport, findes der andre i centrum???

Woodsound (www.woodsound.dk) i Blågårdsgade på Nørrebronx.

-V-