Basic Instinct 10th anniversary DVD udgave
Fra : Peter Lind

Dato : 07-05-03 14:58

Hejsa

Jeg har lige købt subj i den lokale Axel Music, og synes da at filmen er i
glimrende kvalitet, og kommentarsporerene er da også udmærkede...
Men, i menuen er der et punkt, der hedder DVD2, og vælger man det bliver man
bedt om at sætte DVD skive nummer 2 i afspilleren. Der var bare kun en DVD i
kassen, og intet sted på coveret er der angivet at der kunne være 2
skiver... Men skal der være 2 skiver, er jeg blevet snydt, har de solgt mig
en halv udgave, eller er sættet splittet op, eller hvad sker der ?
Ville lige høre her, før jeg giver mig til at råbe og skrige nede i
butikken..

mvh
Peter Lind

Fra : Per

Dato : 07-05-03 15:10

"Peter Lind" <peterlind@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en halv udgave, eller er sættet splittet op, eller hvad sker der ?
> Ville lige høre her, før jeg giver mig til at råbe og skrige nede i

hehe sjovt nok har jeg lige købt den samme hos cdwov.com og undrede mig over
det samme. Jeg troede da det var en udgave med alt ekstra til. I det mindste
er filmen da ucencureret ;) (the beaver shot;))

Den kostede dog kun knap 85kr så vidt jeg lige husker, så hva' fa'en.

Fra : Madmanden

Dato : 07-05-03 15:11

Peter Lind wrote:
> [...]
> eller hvad sker der ?
> Ville lige høre her, før jeg giver mig til at råbe og skrige nede i

Hmm, lyder da lidt mærkeligt. Jeg læste en anmeldelse, der også indholdt
informationer omkring disk 2... så mon ikke, der skulle være to DVD skiver?

Fra : Brian Nielsen

Dato : 07-05-03 17:27

> [...]
> en halv udgave, eller er sættet splittet op, eller hvad sker der ?
> Ville lige høre her, før jeg giver mig til at råbe og skrige nede i

Jeg mener at den sælges i to udgaver, en 2-disk udgave for samlere,
og en 1-disk udgave kun med filmen til den almindelige køber.
Ligesom den danske udgivelse af The Mummy Returns
består 1-disk udgaven bare af den første disk fra 2-disk udgaven.
Det er alt andet lige det billigste, da man slipper for at producere
to disk-billeder og/eller to menu-systemer.
At det så ser dybt uprofessionelt ud
rager tilsyneladende producenten langsomt.

Jeg har 2-disk udgaven, og det er ikke verdens mest interessante
ekstramateriale.
Jeg ville gerne have haft den tyske 3-disk udgave, hvor den tredje disk er
en CD
med filmens soundtrack, men den er desværre forlængst udsolgt.

/Brian