OT
Fra : Musen

Dato : 07-05-03 13:03

Ja undskyld mit ret ot-spørgsmål, men jeg har nu hver dag i lang tid
blokeret meddelelser fra en bestemt bruger herinde. Alligevel modtager jeg
dagligt nye indlæg fra denne bruger, og med den samme afsenderadresse. Det
er altså ikke fordi at vedkommende skifter e-mail adresse, og på de andre NG
modtager jeg ikke noget fra vedkommende (selvom jeg ved at personen også
skriver i andre grupper)
Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert, eller evt. hvor jeg
kan få noget hjælp?
Venlig hilsen Mia

Fra : Heidi

Dato : 07-05-03 13:16

Musen wrote:
> [...]
> vedkommende (selvom jeg ved at personen også skriver i andre grupper)
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert, eller evt.

Jeg kan se du bruger Outlook Express, så prøv at spørge i
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express - der
sidder en masse kloge mennesker som sikkert kan hjælpe

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Musen

Dato : 08-05-03 17:13

>Jeg kan se du bruger Outlook Express, så prøv at spørge i
> news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express - der
> sidder en masse kloge mennesker som sikkert kan hjælpe

Tusind tak, det prøver jeg

Venlig hislen Mia