hvordan gør jeg dette?
Fra : Patrick Hayes

Dato : 07-05-03 12:58

en form for listview med indlejret combo/listbox i en af søjlerne?

lidt som man kender det fra f.eks Access - design view.

har set det flere steder.

- patrick

Fra : Jan V.

Dato : 08-05-03 14:37

"Patrick Hayes" <hayes@econ.ku.dk> skrev i en meddelelse
> en form for listview med indlejret combo/listbox i en af søjlerne?
>
> lidt som man kender det fra f.eks Access - design view.
>
> har set det flere steder.
>
> - patrick

Jeg har også haft brug for denne funktion et par gange.

Måden jeg løste det på, var med et almindeligt Flexgrid og et combobox der
var usynligt. Når man så klikker på en celle, der skal udløse comboboxen,
initiere jeg boksen med de data, der skal være, flytter den hen i cellen og
gør den synlig - når så brugeren har foretaget et valg, gemmer jeg værdien i
cellen og gør comboboksen usynlig igen.

Man kan også købe grids, der har det indbygget, men det er mere det med at
KØBE

Jan

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 08-05-03 14:44

"Jan V." <jvFJERNDETTE@OG DETTEHEROGSÅdgm-sdg.com> skrev i en meddelelse

> "Patrick Hayes" <hayes@econ.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan også købe grids, der har det indbygget, men det er mere det med at
> KØBE

Et af de bedste bud på dette er efter min opfattelse Janus GridEX 2000
(http://www.janusys.com/janus/library/), som fås nåde i en alm activeX og en
..NET udgave.

Og nej, jeg får ikke procenter...

Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)
www.railsoft.dk
Døgnets jernbanenyheder: www.railsoft.dk/medier.asp

Fra : Patrick Hayes

Dato : 08-05-03 21:14

hmm, øv - troede bare at det var mig der ikke kunne bruge de der grids
ordentligt.

ellers tak.

- patrick