Siemens C35 og opladerrod
Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-03-01 06:53

Hej gruppe.

Jeg har en Siemens C35 og min hustru har en anden Siemens model. Nu har vi
dummet os og kan ikke huske hvilken oplader der hører til hvilken model.
Begge opladere passer til begge telefoner....

Den første oplader har følgende Output: 6V=/150mA/0,9VA
Den anden 5V=/300mA/1,5VA

Er der en venlig sjæl der vil kigge på opladeren til sin Siemens C35 og
fortælle hvilken oplader der hører til den?. Jeg har kigget i manualen. Der
var intet brugbart der.

--
/Karsten Jensen

Please remove "1" when replying by email.

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 25-03-01 12:34

Hej 5v=300mA er til C35'eren
Der sker dog ikke noget ved at bytte dem rundt! bortset fra at det tager
længere tid at lade c35'eren op.'

Mvh
Morten

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-03-01 13:25

"Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej 5v=300mA er til C35'eren
> Der sker dog ikke noget ved at bytte dem rundt! bortset fra at det tager
> længere tid at lade c35'eren op.'

Tusind tak for hjælpen!.

/Karsten Jensen

Fra : John

Dato : 31-03-01 18:56

På min oplader til Siemens C35 står der 5v/300mA/ 1,5VA