The animatrix - 2nd renasance part 2
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 07-05-03 12:03

Så kan man også downloade 4. og sidste gratis afsnit af Animatrix.
Nemlig anden del af The second renasance =)~

http://www.intothematrix.com/

Mvh. Martin Ohlsson

(Ps. så er DVD'en også klar nu med alle 9 afsnit)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 07-05-03 12:16

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> http://www.intothematrix.com/
>
> Mvh. Martin Ohlsson
>
> (Ps. så er DVD'en også klar nu med alle 9 afsnit)

....og så undskylder jeg lige for ikke at kunne stave "renaissance" ordenligt

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 07-05-03 12:21

Martin Ohlsson wrote:

> Så kan man også downloade 4. og sidste gratis afsnit af Animatrix.
> Nemlig anden del af The second renasance =)~

Og det er smukt, virkelig smukt - og skræmmende! Ikke for små børn.
Det er meget vel den mest skræmmende dystopi, jeg endnu har set.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 07-05-03 12:37

> [...]
> Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/
>
> Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!

Det er skræmmende ja, men det er for fedt
Man må have DVD'en!!

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 07-05-03 12:39

Martin Ohlsson wrote:

> Det er skræmmende ja, men det er for fedt
> Man må have DVD'en!!

Helt klart! Der er masser af guf for anime-freaks...

Fra : Peter Larsen

Dato : 07-05-03 21:00

> [...]
>
> http://www.intothematrix.com/
>
> Mvh. Martin Ohlsson
>
> (Ps. så er DVD'en også klar nu med alle 9 afsnit)

Jeg kan ikke se skidtet, skal opdatere QT men kan ikke få fat i deres
servere.

Nogen der måske har en løsning, eller der kan sende den til mig?

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Homer

Dato : 08-05-03 07:56

Peter Larsen wrote:

> Jeg kan ikke se skidtet, skal opdatere QT men kan ikke få fat i deres
> servere.

Kan du ikke se den med Windows Media Player? Du kan downloade filmen
fra samme site, men de har gemt den en anelse:

http://www.intothematrix.com/rl_cmp/anime_sec_ren2_episode_dl.html
Hér skal du bare vælge størrelse - og vente!

Homer.
- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!"
- "Is it?! Or is it that you girls can't admit you have a problem?!"