Applescrptiokn på menu-bjælken
Fra : Lasse Leegaard

Dato : 07-05-03 11:20

Hejsa

Jeg forsøgte for en uges tid siden at lære lidt om applescript. Det gik
ganske godt, men jeg formåede at få trukket et applecript-folder-ikon op
ppå min menu-bjælke..
Applescript-ikonet er den der applescript Menu.menu i
applescriptfolderen under Applications.

Den vil jeg gerne af med igen, men jeg kan ikke helt hitte ud af hvordan
jeg skal gøre det.

--
-Lasse-

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-05-03 12:12

On Wed, 7 May 2003 12:19:53 +0200, Lasse Leegaard wrote
(in message <1ful8de.gincxgj1ro3gN%Lasse@b.r.a.n.d.b.i.l.dk>):

command-hiv det væk fra menuen. Puf!

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 07-05-03 12:30