Ahhhhg Screendump på OSX
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-05-03 07:06

Hvor for kan jeg ikke få min OSX til at lave et screendump?

Stef

Fra : Villy Erichsen

Dato : 07-05-03 08:32

In article <BADE6ECB.1AEA0%stefware@email.dk>, Stefan Jacobsen
<stefware@email.dk> wrote:

> Hvor for kan jeg ikke få min OSX til at lave et screendump?

Æble + skift + 3 = Billede af hele skærmen
Æble + skift + 4 = Udsnit som du selv laver med cursoren
Venlig hilsen

--
Villy Erichsen - omsider på OS X

Fra : (Lars Kristian Søren~

Dato : 07-05-03 09:14

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> Æble + skift + 3 = Billede af hele skærmen
> Æble + skift + 4 = Udsnit som du selv laver med cursoren

samt:

 + skift + 4 + mellemrum = billede af et bestemt vindue.

Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-05-03 09:18

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> Æble + skift + 3 = Billede af hele skærmen
> Æble + skift + 4 = Udsnit som du selv laver med cursoren
> Venlig hilsen

Og: Æble + skift + 4 + space = billede af det aktive vindue, endda med
"kamera" ...

v.h
MartinP