Arven
Fra : Kristian Olesen

Dato : 06-05-03 22:47

Nogen der ved hvornår kommer på dvd.

riis

Fra : Peter Heide

Dato : 06-05-03 23:56

> Nogen der ved hvornår kommer på dvd.

hvad med at spørge i din lokale dvd/vhs-bix ?

Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 07-05-03 10:09

Peter Heide wrote:

> hvad med at spørge i din lokale dvd/vhs-bix ?

Hvad med at lade være med at svare, når du alligevel intet ved ?
Min "lokale" bix har ikke Arven på deres repetoire endnu, så der
er jo kun NG at ty til.

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©
Hushjælp søges snarest muligt:

Fra : zcully

Dato : 08-05-03 18:01

"©® Spectrus ®©" <rasmusardahlnielsen@REMOVEget2net.dk> wrote in message

> Hvad med at lade være med at svare, når du alligevel intet ved ?
> Min "lokale" bix har ikke Arven på deres repetoire endnu, så der
> er jo kun NG at ty til.

Godt sagt

> Best Regards: ©® Spectrus ®©
> Hushjælp søges snarest muligt:
> http://hjem.get2net.dk/surtceps/hjaelp.jpg

/Zcully

Fra : Kasper Bang

Dato : 07-05-03 09:56

Kristian Olesen wrote:
> Nogen der ved hvornår kommer på dvd.

Nope. Men lad os håbe på en udgivelse a la Bænken - Flys kommentarspor
er f.eks. et af de bedste, jeg har hørt.

MVH/Kasper Bang

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-05-03 10:27

"Kristian Olesen" <ko@stofanet.dk> writes:

> Nogen der ved hvornår kommer på dvd.

Den er vist ikke annonceret endnu. Den står i hvert fald ikke på
releaseplan.dk for andet end sin bio-dato, og releaseplan.dk skulle
afaik være up-to-date.
--
Peter B. Juul, o.-.o Kermit: Bear left!
The RockBear. ((^))

Fra : Louby

Dato : 10-05-03 15:44

"Kristian Olesen" <ko@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvornår kommer på dvd.
>
> riis

Ja den kommer den 13. august og med danske undertekster siger Zentropa

Mvh Louby

Fra : Kasper Bang

Dato : 11-05-03 11:44

Louby wrote:
> Ja den kommer den 13. august og med danske undertekster siger Zentropa

Øh, danske undertekster? Jeg har også problemer med det
nordsjællandske... Men det er måske den smule svensk, der bliver talt,
som er tekstet?

Ved du ellers noget om indholdet?

MVH/Kasper Bang

Fra : Louby

Dato : 11-05-03 17:43

"Kasper Bang" <johnnyhefty@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Øh, danske undertekster? Jeg har også problemer med det
> nordsjællandske... Men det er måske den smule svensk, der bliver talt,
> som er tekstet?
>
> Ved du ellers noget om indholdet?

Nej jeg ved ikke hvad der ellers kommer af ekstra på den.
Danske undertekster skrev jeg til dem (der ligesom jeg) ikke hører så godt
og derfor er afhængig af undertekster.

Mvh Louby