Flere problemos, nu med java!
Fra : Miss Zee

Dato : 25-03-01 01:58

Nu er det et javascript, jeg ikke kan med. En simpel passwordbeskyttelse. Er
der nogen, der ved hvordan jeg ændrer

<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
file://--> Her kommer password-scriptet

function login() {

password = prompt("Indtast password","")
if (password != '' && password != null) {
location.href = password + '.htm';
}
}

</script> <noscript>

og

<input type="button" value="HER!" onClick="login();" name="button">

- således at den nye side åbnes i et nyt vindue?

*suk*

Zee

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-03-01 13:37

"Miss Zee" <ostefis@hotmail.com> wrote in message
> Nu er det et javascript, jeg ikke kan med. En simpel passwordbeskyttelse.
Er
> der nogen, der ved hvordan jeg ændrer
> - således at den nye side åbnes i et nyt vindue?

Ja prøv at ændre denne linie:
>location.href = password + '.htm';
til
window.open(password + '.htm' ,'nytvin');

FUT: news:dk.edb.internet.webdesign.clientside hvor javascript spørgsmål
hører hjemme
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på