Twin Peaks - igen. :)
Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 06-05-03 21:36

Arggg, hvor er det ondskabsfuldt, sådan bare at stoppe
midt i det hele, hvor alt er alt for spændene. Her sider
jeg så tilbage.... og venter på sæson 2.
Jeg venter med længsel, og i vente tiden vil jeg lære at
brygge kaffe med manér, og vel og mærke en kaffe der
skal kunne slå Coop's.

Nå, godt X-Files Season 7 lige er kommet på lager, så
er der underholdning til små 10 aftner igen.

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©
Hushjælp søges snarest muligt:

Fra : H3nrik V!

Dato : 06-05-03 22:28

In news:3eb81cc6$0$89527$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
©® Spectrus ®© typed:

> Jeg venter med længsel, og i vente tiden vil jeg lære at
> brygge kaffe med manér, og vel og mærke en kaffe der
> skal kunne slå Coop's.

LOL!

> Nå, godt X-Files Season 7 lige er kommet på lager, så
> er der underholdning til små 10 aftner igen.

Hvad er der nu ivejen med usenet? ;)

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Kasper Bang

Dato : 07-05-03 09:54

"©® Spectrus ®©" wrote:
> [...]
> Jeg venter med længsel, og i vente tiden vil jeg lære at
> brygge kaffe med manér, og vel og mærke en kaffe der

Hvis du ikke kan vente, så ligger 2. sæson med svenske undertekster som
regel på KaZaA. Eller måske kender du nogen, der har afsnittene på
video? Der er laaaang tid til november, eller hvornår det nu bliver. Jeg
ville i hvert fald ikke sætte penge på, at den udkommer der.

Men vær forberedt på, at serien bliver stadig mere langhåret, som 2.
sæson skrider frem. Ikke alle sidehistorier er lige skarpe, men i det
store og hele holder den stilen - også selv om Lynch har mindre med den
at gøre.

MVH/Kasper Bang

Fra : Ole Kofoed

Dato : 07-05-03 20:42

"©® Spectrus ®©" <rasmusardahlnielsen@REMOVEget2net.dk> skrev i en
meddelelse news:3eb81cc6$0$89527$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Arggg, hvor er det ondskabsfuldt, sådan bare at stoppe
> midt i det hele, hvor alt er alt for spændene. Her sider
> jeg så tilbage.... og venter på sæson 2.

Hele Twin Peaks er ude på DVD i Spanien:

www.dvdgo.com/product.asp?catgid=46&list=39&prodid=6587&typeproduct=1

Hvordan kvaliteten er ved jeg ikke, og nu har du jo allerede piloten og
sæson 1 ;)

Mvh.

Ole

Fra : Johannes Clausen

Dato : 07-05-03 21:18

On Wed, 7 May 2003 21:41:36 +0200, "Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk>
wrote:

>Hvordan kvaliteten er ved jeg ikke, og nu har du jo allerede piloten og
>sæson 1 ;)

Fra www.dugpa.com :

"Early reports indicate that the Manga films Twin Peaks box set has
packed the Pilot plus Seasons 1 and 2 all in a single 8-disc set,
plus new packaging and a few extras different from the Season One set.
The Spanish set is only 2.0 Stereo and the video quality is only
slightly better than VHS, as they did not use the Artisan/Paramount
hi-def transfers."

Mvh
Johannes Clausen

Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 07-05-03 21:38

Johannes Clausen wrote:

> [...]
> The Spanish set is only 2.0 Stereo and the video quality is only
> slightly better than VHS, as they did not use the Artisan/Paramount

Den skal jeg godt nok ikke have, så hellere vente lidt.

Fra : Kasper Bang

Dato : 08-05-03 13:29

"©® Spectrus ®©" wrote:
> Den skal jeg godt nok ikke have, så hellere vente lidt.

Fornuftigt. Den er kun til folk med store abstinenser, og så ville jeg
måske downloade sæson 2 på KaZaA i stedet. Mange i TP-gruppen har
advaret mod den netop pga. billedkvaliteten.

MVH/Kasper Bang