Nokia Wap Toolkit
Fra : Christopher Tracy

Dato : 06-05-03 17:31

Hej

Nu har jeg ledt og ledt og ledt efter Nokia Wap Toolkit, både på google, og
på Nokia's side, har endda registreret mig som "Developer" men lige lidt har
jeg fundet, så håber jeg der én der kan fortælle mig evt. med et link, hvor
jeg kan hente programmet ?

Mange tak på forhånd

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Per Christoffersen

Dato : 07-05-03 11:12

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.remove-this.com> wrote in message
> [...]
har
> jeg fundet, så håber jeg der én der kan fortælle mig evt. med et link,

Start her:
http://www.forum.nokia.com/main/1,6566,1_1,00.html

Så kommer du forbi login, og kan hente alle deres SDKs.

/Per

Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-05-03 14:35

Hej

> Start her:
> http://www.forum.nokia.com/main/1,6566,1_1,00.html

Ja der har jeg været forbi flere gange (og logget ind), men er det det
program der hedder Nokia Mobile Internet Toolkit 3.1 nu ?

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Per Christoffersen

Dato : 08-05-03 08:20

> Hej

> Ja der har jeg været forbi flere gange (og logget ind), men er det det
> program der hedder Nokia Mobile Internet Toolkit 3.1 nu ?

Aner det ikke.
Det føles som en million år siden jeg lagde wap på hylden...

/Per

Fra : Per Christoffersen

Dato : 08-05-03 08:32

"Per Christoffersen" <pc@snydcomonto.dk> wrote in message

> "Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.remove-this.com> wrote in message

> Aner det ikke.
> Det føles som en million år siden jeg lagde wap på hylden...

Jeg har et gammelt toolkit liggende (vers. 2 fra 2000).
Jeg kan smide den op et sted hvor du kan hente den hvis du er interesseret?

/Per