array-sql problem
Fra : Gil

Dato : 06-05-03 17:09

hvordan får man følgende til at køre

der er 5 sql tabeller some alle started med det samme prefix.. dette prefix
hedder $db_prefix, sql tabeller hedder

turny
turny2
turny3
turny4
turny5

og $db_prefix ="turny"

hvordan får jeg sat prefix sammen med 2,3,4 og 5 så det kan blive
exempletvis "$tabel1" "$tabel2" etc

det hele skal ind i sql strenge ligendene det følgende:

$qry_1 = "select * from $db_prefix where bracketkey=".$bracketkey;
mysql_query($qry_1) or print(mysql_error());

håber i forstår hvad jeg mener.. det er lidt rodet :)

det er til et nonprofit turnering script som jeg har gang i

Fra : Gil

Dato : 06-05-03 19:40

alternativ løsning er fundet.. ellers tak :)