Så kom killingerne :-)
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 06-05-03 16:44

Hejsa

Ja som Pusilla jo gav udtryk for i tråden om sammensværgelse, så var der
vist veer på vej og ganske rigtig pigen fik ret, hun har idag født 34
smukke drenge.
1 sort/hvid , 1 rødsølv/hvid, 1 rød/hvid og 1 rød så nu venter vi bare
på Missy som havde termin i søndags så der skal nok komme liv i huset om
nogen uger

MVH
Gitte
DK Sacala´s - Killinger tilsalg
www.sacala.dk

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 06-05-03 16:49

Hej Gitte

Stort til lykke med de små, og så er der bare spørgsmålet tilbage -
hvad farve har de sidste 30 ??? )

Held og lykke med dem

Hilsen Pia BJ

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 06-05-03 16:58

> [...]
> 1 sort/hvid , 1 rødsølv/hvid, 1 rød/hvid og 1 rød så nu venter vi bare
> på Missy som havde termin i søndags så der skal nok komme liv i huset

Stort, stort tillykke. 34 stk, så jeg kan jeg godt gå hjem og lægge mig

MVH Mette

Fra : Camilla Scharff

Dato : 06-05-03 17:03

> [...]
> Ja som Pusilla jo gav udtryk for i tråden om sammensværgelse, så var der
> vist veer på vej og ganske rigtig pigen fik ret, hun har idag født 34

Hold da op... og jeg som synes at 7 var mange i et kuld )

Tillykke med killingerne

Mvh. Camilla

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 06-05-03 17:44

Ork nej vi nordjyder får mange *GG* niks vi nøjes med 4 stk

Fra : Helle

Dato : 06-05-03 17:49

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> wrote in message
> [...]
> 1 sort/hvid , 1 rødsølv/hvid, 1 rød/hvid og 1 rød så nu venter vi bare
> på Missy som havde termin i søndags så der skal nok komme liv i huset

34?? wow, hun må eddermame have fyldt en del inden fødslen gik igang?? jeg
tror på hun må have haft veer *lol*
Ej pjat - tillykke med de små.

Knus Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-05-03 18:02

On Tue, 6 May 2003 17:44:20 +0200, "Gitte S. Eriksen"
<dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> wrote:

og ganske rigtig pigen fik ret, hun har idag født 34
>smukke drenge.

L: Hooold da op Det må da vidst være rekorden *G*
Tillykke med dem...de ser rigtig fine ud

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Birgitte

Dato : 06-05-03 19:37

> [...]
> 1 sort/hvid , 1 rødsølv/hvid, 1 rød/hvid og 1 rød så nu venter vi bare
> på Missy som havde termin i søndags så der skal nok komme liv i huset

Kæmpe stort tillykke Gitte, ihhhh hvor jeg håber at alt går godt denne gang.
Håber at missemor har de godt og at de små vokser sig store og stærke og
bliver husets små banditter *S*
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 06-05-03 19:41

Hejsa

Takker mange gange, vil lige sige hun har fået endnu en sort/hvid dreng

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 06-05-03 19:52

Tilykke
men sig mig en gang kan hun slet ikke få piger

Mvh tina

Fra : Kate

Dato : 06-05-03 21:26

Hej Gitte

Tillykke med de dejlige misser og tak for et ufrivilligt godt grin

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer