spil
Fra : Jadu

Dato : 06-05-03 15:43

Jeg har en lidt halvgammelt computer:
1200 mhz
256 ram
32 mb grafikkort

Så vil jeg høre om der er nogen der kan anbefale et godt spil som kan køre
tilfredsdelene på pc'en. Jeg har tidligere spillet red alert og fifa 2002
men dem er jeg lidt træt af at spille.
Er der andre gode spil der kan køre på denne langsomme maskine

Fra : Jacob Holm Jørgensen

Dato : 06-05-03 18:51

Madden NFL er klart et fedt spil, hvis man er bare lidt NFL-fan. Min
computer er langsommere end din og på den kører det fint, dog uden alle
detaljer slået til.

Mvh. Jacob.

Fra : Mercenary

Dato : 06-05-03 21:19

"Jadu" <pehlanasha2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men dem er jeg lidt træt af at spille.
> Er der andre gode spil der kan køre på denne langsomme maskine

Tja. Diablo II kan køre på næsten alt

/Merc

Fra : SoftMan Brian

Dato : 07-05-03 10:25

"Mercenary" <Mercenary@mail.tele.dk> wrote in message news:3eb818a5$0$32064

> Tja. Diablo II kan køre på næsten alt

Og der kommer snart en ny patch !!...!!??!....%&¤#¤%"%/¤%/"#

Fra : Mercenary

Dato : 07-05-03 15:54

> Og der kommer snart en ny patch !!...!!??!....%&¤#¤%"%/¤%/"#

Det er da kun godt hvis det fjerner alle de dupes og hacks der er på Bnet.
Der kommer vist også nye Uniques

Fra : Gismo

Dato : 07-05-03 16:33

> [...]
> men dem er jeg lidt træt af at spille.
> Er der andre gode spil der kan køre på denne langsomme maskine

wc3 og wc3x kommer snart :)

Gismo

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-05-03 18:20

Jadu wrote:
> [...]
> fifa 2002 men dem er jeg lidt træt af at spille.
> Er der andre gode spil der kan køre på denne langsomme maskine

Du kan sikkert få lidt mere ud af den ved at købe et nyere grafikkort.

Men, der er da masser af gode spil der kan køre på din maskine..

Insane (hyleskægt off-road racing med mange gamemodes)
Dethkarz (ældre, overset racerspil lidt i stil med Wipeout)
Carmageddon II (splat! smask! kronsj!! Arrrgh!! LOL)
System Shock II (verdens måske mest uhyggelige spil!
Deus Ex (personligt keder det mig, men der er mange der synes det er
godt)
Heavy Metal: FAKK2 (flot grafik, fede våben og store patter)
Homeworld (meget smukt og graciøst rumstrategispil med realtime kampe)
Silent Hill 2 (kunne jeg forestille mig - er det kommet?)
Unreal Tournament 2003
Quake III (Q3 og UT2K3 bliver hurtigt ensformige, men giver et godt
adrenalinrush!)
Half-Life/Counterstrike (og en milliard mods)
Diablo II
Max Payne

Samt en perlerække af klasikkere via emulering, som f.eks
Wizball, Galaga, Nebulus, Delta, Sensible Soccer, Turrican,
Dropzone, R-Type, Bomb Jack, Time Pilot osv osv..

osv osv osv...

-Sune

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-05-03 11:57

In dk.spil.computer, Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> says...
> Quake III (Q3 og UT2K3 bliver hurtigt ensformige, men giver et godt

UT2K3 ???

Du er da vist lidt for langt ude i fremtiden...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-05-03 13:32

Jesper G. Poulsen wrote:
> In dk.spil.computer, Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> says...
>
> UT2K3 ???
>
> Du er da vist lidt for langt ude i fremtiden...

Hmm that's a first. Jeg plejer ellers at blive beskyldt for at leve i
fortiden

UT2K3 = Unreal Tournament 2003

2 "Kilo" 3 = 2003

-Sune

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-05-03 17:04

In dk.spil.computer, Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> says...
> 2 "Kilo" 3 = 2003

Nej... 2K3 giver 2300...

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-05-03 21:15

Jesper G. Poulsen wrote:
> In dk.spil.computer, Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> says...
>
> Nej... 2K3 giver 2300...

He he jeg kan godt se hvad du mener...

Prøv at søge på UT2K3 med google, så vil du se at jeg ikke er den eneste
der "tager fejl".

2K=2000 3=3 = 2003

-Sune

Fra : SoftMan Brian

Dato : 11-05-03 23:03

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in message
> In dk.spil.computer, Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> says...
>
> Nej... 2K3 giver 2300...

Du har set for mange modstande

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-05-03 16:21

In dk.spil.computer, SoftMan Brian <Brian_Hoey@hotmail.com> says...
> Du har set for mange modstande

Kan man det?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
- Elektronikmekaniker

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-05-03 23:32

On Tue, 6 May 2003 16:43:16 +0200, "Jadu" <pehlanasha2000@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>men dem er jeg lidt træt af at spille.
>Er der andre gode spil der kan køre på denne langsomme maskine

Hvis du kan lide FPS-spil er halflife vist det største, simpelthen pga
de mange mods, og den direkte geniale singleplayer historie. Men det
er mest et spørgsmål om hvilke spiltyper du synes om.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-05-03 12:01

In dk.spil.computer, Jadu <pehlanasha2000@hotmail.com> says...
> Er der andre gode spil der kan køre på denne langsomme maskine

Det er de færreste spil der ikke kører på min 400 MHz PII'er... Så gå
bare igang.