Jackas Volume 1???
Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 06-05-03 15:25

Hej

Hvorfor kan jeg ikke finde Jackass Volume 1, men kun 2 og 3?

Er det et eller andet mislykkedes forsøg fra producentens side på at være
morsom?

Mvh
Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Madmanden

Dato : 06-05-03 15:32

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvorfor kan jeg ikke finde Jackass Volume 1, men kun 2 og 3?
>
> Er det et eller andet mislykkedes forsøg fra producentens side på at være
> morsom?

Efter hvad jeg kan se på axelmusic.dk er der ikke nogen volume 1:

"Volume One of the series is being withheld indefinitely"

Mvh.
Christian

Fra : Christian Kruse

Dato : 06-05-03 16:01

> [...]
>
> Hvorfor kan jeg ikke finde Jackass Volume 1, men kun 2 og 3?
>
> Er det et eller andet mislykkedes forsøg fra producentens side på at være

Den er aldrig blevet produceret. Sikkert Knoxville der ikke kan tælle.

--
Christian Kruse
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Per

Dato : 07-05-03 07:53

> [...]
>
> Hvorfor kan jeg ikke finde Jackass Volume 1, men kun 2 og 3?
>
> Er det et eller andet mislykkedes forsøg fra producentens side på at være

Jeg mener da jeg har vol 1 & 2, men tjekker lige når jeg kommer hjem.