Bilspil med god 3D mm.
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-05-03 15:02

Hejsa,

min bror søger et bilspil med god 3D i stil med Need
for Speed spillene og mulighed for at tjene penge
og købe større biler / tune bilerne som i Street Legal
og PS spillet Gran Tourismo.

Findes dette i en nyere version?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : danni plougmann

Dato : 06-05-03 15:37

gta 3 og det kommende gta vice city.

gran torismo findes i en 2'er og til playstation 2.

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message news:3eb7c041$0$48906$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-05-03 16:05

danni plougmann wrote:
> gta 3 og det kommende gta vice city.

GTA3 er da slet ikke i den genre, der menes at
man skal køre løb og derved tjene penge til nyt
udstyr osv.
I GTA3 stjæler man vel bare, som i de foregående.

> gran torismo findes i en 2'er og til playstation 2.

Det skal være til PC, da han ikke ejer (og ej heller
vil eje) en PS2.