Knudenyt
Fra : Smat

Dato : 06-05-03 14:20

Hejsa

Idag er Apollo blevet opereret for hans knude, han klarede det flot, jeg var
ved ham hele tiden, han gør mig stolt gang på gang!
Dyrlægen synes ikke den så helt uskyldig ud, så den er sendt til biopsi, så
må vi vente og se hvad det var for en sag.
Ellers bliver han ikke behandlet for andet end tynd mave og
øjenbetændelse....

Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen, jeg kunne godt tænke mig bare
i 1 uge, at have en rask hund!

MVH
Margrethe - der undskylder hvis hun ynker lidt i dag.
--
http://home1.stofanet.dk/smat/

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 07-05-03 15:24

"Smat" <smat"fjernes"@stofanet.dk> wrote in message

> [...]

> i 1 uge, at have en rask hund!
>
> MVH
> Margrethe - der undskylder hvis hun ynker lidt i dag.

Hej Margrethe

Det er da utroligt så mange ubehagelige overraskelser , du skal have! Håber
Apollo er ovenpå alligevel - han forstår jo ikke hvad dyrlægen siger (fordi
han ikke er en lille puttenutte-puddel ) (til uforstående var det en
lille referance til et tv program i sidste uge.....)

Kommer I i morgen?

-Trine

Fra : Smat

Dato : 07-05-03 15:40

> [...]
> han ikke er en lille puttenutte-puddel ) (til uforstående var det en
> lille referance til et tv program i sidste uge.....)

Ja selvfølgelig kommer vi imorgen, vi går ikke glip af træning med mindre vi
lige har fået en HD diagnose, og det er jo længe siden vi fik den
Apollo er som han plejer glad og sød og go´ - og helt ligeglad med stingene
endnu.
Skal du have et lift, så kan du jo give lyd

Margrethe