Opsigelse af Sonofon Variant abonnement.
Fra : RANielsen.

Dato : 25-03-01 01:06

Der står selvfølgelig intet om dette emne på Sonofon's egen hjemmeside,
men hvordan gør man det ?

Eller sagt på en anden måde, er Sonofon hurtige til det ?
Eller trækker de handlingen i l-a-n-g-d-r-a-g ?

--
Rasmus. Kommende Telemore eller Worldonline mobil abonnent.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-03-01 08:22

> Eller sagt på en anden måde, er Sonofon hurtige til det ?
> Eller trækker de handlingen i l-a-n-g-d-r-a-g ?

Jeg sendte en mail om aftenen, næste dag ringede en Sonofon medarbejder og
spurgte om det virkelig kunne være rigtigt at jeg ville opsige dette abo, og
om der ikke var andre Sonofon produkter han kunne friste med. Da jeg pænt
sagde nej tak, lukkede han så abonnementet med den måneds opsigelse der nu
engang er. 3 Dage efter kom der en skriftlig bekræftelse af opsigelsen, og
en måned efter var abonnementet så uvirksomt. Det med betalingen af de
resterende aboufgifter blev ligeledes håndteret uden problemer - den sidste
opkrævning blev på 2,90 via PBS.
Kort sagt: Hele afviklingen blev foretaget meget professionelt og helt efter
bogen.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : RANielsen.

Dato : 25-03-01 11:51

"Andreas M. Hansen" <andreas@nospam.dk> skrev:

> Kort sagt: Hele afviklingen blev foretaget meget
> professionelt og helt efter bogen.

Det lyder jo dejligt, jeg glæder mig allerede til de svarer på min mail,
som bliver sent afsted lige om lidt.

Nu er det min tur til at 'skide Sonofon et sykke'.

--
Mvh:

Rasmus.

Fra : Lasse Laursen

Dato : 25-03-01 13:21

hvad er mail-adressen i sender til for at opsige abonnementet?

Venlig Hilsen Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : Jan Jensen

Dato : 25-03-01 13:31

"Lasse Laursen" <lasse_laursen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hvad er mail-adressen i sender til for at opsige abonnementet?

mailto:kundeservice@sonofon.dk

eller via deres hjemmeside.

--
Mvh.
Jan Jensen

Fra : RANielsen.

Dato : 25-03-01 22:10

"Jan Jensen" <nospam@my.mail> skrev:
> mailto:kundeservice@sonofon.dk

Jeps, det er korrekt. Jeg fik svar 2 timer efter jeg havde sent min
opsigelse, det er faktisk den bedste service Sonofon nogen sinde har
ydet til undertegnede.

--
Rasmus.

Fra : Evija Christensen

Dato : 29-03-01 17:54

Jeg har beregnet at man skal have minimum 2½-3 min. om dagen for at det kan
betale sig.!! med Sonofon Variant abonnement.

I World-Online mobil er det ingen abonnement.!! det Taletidkort
World-Online er det billigste jeg har fundet 1,5kr i min. og sms 0,25kr !!
fast
Foruden er det ikke til et bestemt net.!!!som visse andre selskaber !!

er der nogen der kan finde billigere????