Tim Burton's næste film.......
Fra : Peter Heide

Dato : 06-05-03 13:50

.....ikke den han er igang med at optage nu men den næste. Jeg kan
dårligt vente :

Lavet over dokumentar-bogen "Undying Love" af Ben Harrison fra 1996. En bog
i genren "true-crime" : handler om den 60 årige von Cosel som er "læge" på
en
røntgen-afd i Key West i 30'erne. Får en ung 20 årige patient,smuk som ind
i helvede,som dør meget hurtigt af tuberkulose. Cosel når dog at blive
afsindig forelsket i hende OGSÅ efter hendes død.

Efter 2 år kan han ikke klare livet uden hans Elena mere og napper liget
fra kisten. Og lever lykkeligt med sin ildelugtende kærlighed i 8 år ind
til det bliver opdaget.

Tim Burton er helt klart manden der kan få en fed og bizar film ud af
denne sande historie. Bogen kan klart anbefales også selvom man ikke
har lyst til unaturlig omgang med en afdød.

Om van Cosel :

http://www.hbo.com/autopsy/episode/episode_6_the_strange_obsession_of_dr_car
l_von_cosel.html

Om Elfman +Tim Burton :
http://filmforce.ign.com/articles/316132p1.html?fromint=1

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 06-05-03 18:29

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne sande historie. Bogen kan klart anbefales også selvom man ikke
> har lyst til unaturlig omgang med en afdød.

Eeh. Tror det er for weird for mig... men vi får se.