Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny gruppe?
Fra : Sofus Debes Johannes~

Dato : 24-03-01 23:42

Hvorfor starte ny gruppe?
Jeg selv har to kameraer, et med film og et digitalt (Nikon F5 og D1) og er
derfor interesseret i billeder både digitalt og analogt.
Man kan da også deltage i en gruppe, selv om ikke alle indlæg er lige
interessante. Selv må jeg indrømme, at jeg ikke læser alle indlæg lige
grundigt, men jeg vil med interesse følge med i gruppen, både med den
digitale teknik og den analoge.
sj.

Fra : Rune Baess

Dato : 25-03-01 01:44

"Sofus Debes Johannesen" <sofusj@post.olivant.fo> wrote in message
> [...]
> interessante. Selv må jeg indrømme, at jeg ikke læser alle indlæg lige
> grundigt, men jeg vil med interesse følge med i gruppen, både med den

Helt enig, Selvom jeg for det meste kun bruger film, og mit digicam bliver liggende
på reolen, så ender jeg som regel med at scanne alle mine negativer i stedet.
Så for mig er det hele en skøn pladder af både analog og digital teknik.

- Hvis der overhovedet var nok trafik i denne gruppe, kunne man måske overveje en
"dk.fritid.foto.udstyr" - til mere udstyrsrelaterede diskutioner, men med de 10
indlæg der kommer om dagen ville det være lidt latterligt.

Rune

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-03-01 01:25

Rune Baess wrote:

> [...]
> måske overveje en "dk.fritid.foto.udstyr" - til mere udstyrsrelaterede
> diskutioner, men med de 10 indlæg der kommer om dagen ville det

Enig - og hvis bare folk dog kunne finde ud af, at indstille deres
news-læser, så den viser debatten i tråde, så ville de nemlig straks
opdage, at gruppen allerede er inddelt i en masse underemner.

Og der står jo ingen steder skrevet, at man skal læse alle indlæg og
tråde, det er helt lovligt at være kræsen og selektiv, og kun udvælge de
tråde / underemner, som har ens interesse.

Der er masser af indlæg som jeg aldrig åbner, det er ligesom at abonnere
på en avis, det er nok de færreste der læser alle artiklerne. På UseNet
kan man også sortere efter overskrifterne, mange tråde har jo et
subject, som på forhånd siger mig, at det gider jeg ikke bruge tid på,
og jeg tror faktisk ikke jeg går glip af noget...!

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen