layers i procenter releativ til siden
Fra : Lars Hessellund

Dato : 06-05-03 07:50

Nogen der har en idé til hvordan man kan få layers til at være relativ til
siden?
Dvs. jeg har nogle layers der er sat til en fixed størrelse, men min højre
side og bund skal så fylde resten af siden, dvs. 100%.
Men når jeg gør det bliver de meget lange. Jeg går ud fra, at når jeg
skriver 100% sættes det i forhold til det synlige område, der er i det
øjeblik jeg sætter bredden/længden.
Problemet er så at hvis jeg sætter scroll="auto", bliver siden meget stor.
Nogen der har en idé til hvordan jeg forhindrer dette? (jeg vil ikke sætte
scroll til "no")
http://hessellund.dyndns.dk
--
Mvh.
Lars Hessellund

Fra : Palle R. Jensen

Dato : 06-05-03 13:00

Lars Hessellund wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> Nogen der har en idé til hvordan jeg forhindrer dette? (jeg vil ikke sætte

Nu har jeg ikke lige adgang til dine billeder, men prøv lige at kigge på
http://www.paile.lir.dk/test.htm.htm
Mon ikke det var det, eller er det mig der har forstået det forkert ..?

Mvh Palle.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Hessellund

Dato : 06-05-03 13:16

> Nu har jeg ikke lige adgang til dine billeder, men prøv lige at kigge på
> http://www.paile.lir.dk/test.htm.htm
> Mon ikke det var det, eller er det mig der har forstået det forkert ..?
>
> Mvh Palle.

hmm... jeg får ikke rigtigt noget ud af det link du skriver.