Classic Monster Collection
Fra : Janus Nielsen

Dato : 06-05-03 00:38

Er der nogen, der ved om dvdpusheren.dk er billigst med denne pakke af lækre
dvd-film.
De tager 639 kr for boksen med flg på dvd:

Bride of Frankenstein
Creature from the black lagoon
Dracula
Frankenstein
Invisible Man
Mummy
Phantom of the opera
Wolfman

Fra : Troelsb

Dato : 06-05-03 08:33

du kan erhverve den fra finland til lidt billigere penge - godt nok med
finske covers, men eller identiske menuer og lign

det var oppe og vende i dvd-gruppen i efteråret

den kostede ca 465dkr den gang

(kan desværre ikke lige huske linket,,,)

Troels

Fra : Jan Andersen

Dato : 06-05-03 09:57

On Tue, 6 May 2003 09:32:42 +0200, "Troelsb" <troelsb@privat.dk>
wrote:

> [...]
>
>det var oppe og vende i dvd-gruppen i efteråret
>
>den kostede ca 465dkr den gang
>
>(kan desværre ikke lige huske linket,,,)

Men det kan jeg, jeg skrev nemlig bla. flg:

"Kr. 465 giver en snit pris på kr 58,13 pr. dvd.

Papkassen & forsiden af coverne er på Engelsk, bagsiden af coverne er
på Finsk. Der er Danske undertekster & Danske menuer.

http://www.filmifriikki.fi/

Man får ingen ordrebekræftigelse og de svarer ikke på mails (jeg har
forsøgt tre gange). Men filmene kom da frem (efter en måneds tid.)

Prisen er kr. 699 hos dvdoo."

--
Jan

Remove 'FOS' from email address.