Req: no-cd patch til civ3 v1,29 gamecop~
Fra : Blix

Dato : 05-05-03 23:05

nogle der ved hvor jeg kan finde denne patch til denne version eller yngre
versioner. gider ikke til at skal til at ligge skiven i min com hvergang jeg
vil spille da den larmer, og ved man kan få en patch her til.
dog har gamecopyworld ikke nogen liggende længere, så tænkte der måske var
en herinde der vidste det

Fra : Gismo

Dato : 06-05-03 00:15

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil spille da den larmer, og ved man kan få en patch her til.
> dog har gamecopyworld ikke nogen liggende længere, så tænkte der måske var

Er ikke en patch, men en crack !

Gismo

Fra : JH

Dato : 06-05-03 08:42

Blix wrote:
> [...]
> til.
> dog har gamecopyworld ikke nogen liggende længere, så tænkte der

Den er måske her:
http://www.megagames.com/gcracks.html

JH

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-05-03 12:42

Blix wrote:
> nogle der ved hvor jeg kan finde denne patch til denne version eller
> yngre versioner. gider ikke til at skal til at ligge skiven i min com
> hvergang jeg vil spille da den larmer

Der findes software der kan nedsætte hastigheden på dit CD/DVD drev så
det ikke siger en lyd. Til spil behøver CD'en ikke drøne rundt med 52x
speed. Det kan selvfølgelig slås til og fra efter behov.
Moderne CD/DVD drev justerer automatisk hastigheden efter hvad du bruger
dem til.

Jeg bruger det der fulgte med min CD brænder, men du kan sikkert finde
et her:
http://fileforum.betanews.com/ eller her: http://www.majorgeeks.com/

-Sune

Fra : Blix