HJÆLP HJÆLP HJÆLP
Fra : Charlotte Hansen

Dato : 05-05-03 22:34

Hej jeg leder med lys og lygte efter en bestemt sang, omkvædet starter med
keep smiling og i sangen er der også noget med friendes, sangen blev bla.
brugt til TV3 første udgave af Baren, hver gang at en deltager skulle
stemmes hjem.

Kan i ikke hjælpe mig

Send mig bare en mail

Hilsen

Jakob

jr@newmail.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 05-05-03 22:59

"Charlotte Hansen" <charlotte.hansen@surfpost.dk> wrote in message
> [...]
> keep smiling og i sangen er der også noget med friendes, sangen blev bla.
> brugt til TV3 første udgave af Baren, hver gang at en deltager skulle

Google er din ven

/Nikolaj

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-05-03 22:59

Charlotte Hansen wrote:
> [...]
> keep smiling og i sangen er der også noget med friendes, sangen blev bla.
> brugt til TV3 første udgave af Baren, hver gang at en deltager skulle

Nu har jeg aldrig set "Baren", men måske:

"That's what friends are for"?

/David