Terminator 2
Fra : ChrisStoffer

Dato : 05-05-03 21:30

Hej Ng
Hvilken version af Terminator 2 skal jeg købe hvis jeg skal have den på DVD?
Den skal være med danske undertekster.

Mvh
Christian

Fra : No Humor Man

Dato : 05-05-03 23:05

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> wrote in message
> Hej Ng
> Hvilken version af Terminator 2 skal jeg købe hvis jeg skal have den på
DVD?
> Den skal være med danske undertekster.

Special Edition.

Der er ingen grund til at investere i reg2 versionen af Ultimate Edition, da
den mangler den skjulte Extended Special Edition version, samt en del Extra
Features.

Men, du kunne jo også vente og se om Extreme Edition, som snart udkommer på
reg1, også kommer på reg2. For så ville jeg nok anbefale den.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Jacob

Dato : 05-05-03 23:19

> [...]
>
> Men, du kunne jo også vente og se om Extreme Edition, som snart udkommer

> reg1, også kommer på reg2. For så ville jeg nok anbefale den.

nu har jeg hørt det med... Special, Ultimate og Extreme edition?? lol.. hva
blir det næste?

Fra : No Humor Man

Dato : 05-05-03 23:46

"Jacob" <not@really.com> wrote in message
Edition,
> nu har jeg hørt det med... Special, Ultimate og Extreme edition?? lol..
hva
> blir det næste?
Extreme Ultimate Extended Special Edition! .)

Fra : Morten DH

Dato : 06-05-03 17:50

"Jacob" <not@really.com> skrev i en meddelelse
> nu har jeg hørt det med... Special, Ultimate og Extreme edition?? lol..
hva
> blir det næste?

Vil tro vi starter med The Terminator Trilogy... så kommer The Terminator
Trilogy Special Edition og så kører bussen som man siger - du skal bare være
glad for det ikke er Colombia der distribuerer den ;)

Fra : Per

Dato : 06-05-03 08:10

> [...]
da
> den mangler den skjulte Extended Special Edition version, samt en del

Ifølge DVDOO indeholder R2 (import) versionen flere features end R1.
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7153

Den er dog uden DK tekst og hvorvidt den har den skjulte version er uvist.
Jeg har selv kun R1 versionen.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 06-05-03 20:55

"No Humor Man" <no.humor.man@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
da
> den mangler den skjulte Extended Special Edition version, samt en del

Det faktum at den ultralange version er "skjult" på R1 DVD'en indikerer da
at den ikke kan være så vigtig.
Og hvis den omtalte version indeholder den alternative slutning som også
findes som deleted scene under
ekstramateriale, så kan den bestemt undværes.

/Brian